Assalt
Sirera denuncia el robatori d’objectes de la guantera de la seva moto al barri de Sant Antoni
El líder del PP a l’Ajuntament de Barcelona s’havia desplaçat a Sant Antoni per «parlar amb veïns i comerciants sobre la inseguretat al barri»
El líder del PP a l’Ajuntament de Barcelona, Daniel Sirera, ha denunciat aquest dissabte el robatori d’objectes personals de la guantera de la moto, en una visita al barri de Sant Antoni de la capital catalana.
Així ho ha explicat en un vídeo que ha difós a través de les xarxes socials, en el qual mostra com li han forçat la guantera de la motocicleta per emportar-se diversos objectes guardats a l’interior.
Sirera s’havia desplaçat aquest dissabte al matí a Sant Antoni per «parlar amb veïns i comerciants sobre la inseguretat al barri», però al tornar s’ha adonat que havien assaltat la moto.
«Quan he arribat a la moto, tenia la guantera forçada. Em faltaven diverses coses. I sort que hi havia una nota de la floristeria Bausà, del carrer de Viladomat, que m’han dit que tenien el comandament del pàrquing i el llibre d’instruccions de la moto», ha relatat.
En canvi, segons el seu testimoni, li han sostret unes ulleres i el cable per carregar el telèfon mòbil.
Notícies relacionadesSirera ha instat l’alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, que «es prengui seriosament el tema de la delinqüència» a la ciutat i que «tregui al carrer els 80 agents de la Guàrdia Urbana que en aquests moments estan vigilant edificis municipals i que els substitueixi per agents de seguretat privada».
Segons la seva opinió, és necessari tenir «tota la policia possible al carrer, garantint la seguretat dels barcelonins i dels qui ens visiten».
- Rebuig ciutadà Barcelona cancel·la el sopar popular del centenari del Park Güell després de la polèmica veïnal
- Decret de menjadors Col·legis i instituts han d'eliminar totalment les begudes ensucrades i la brioixeria dels seus centres des d'aquest dijous
- Marisc "Feia temps que no tastava un arròs tan bo": el restaurant de Girona aclamat per les seves paelles
- Llengua "Tothom podia copiar": les queixes que qüestionen la validesa de l'examen oficial de C2 de català
- Infraestructures Ja és oficial: les obres del corredor mediterrani es retarden a Castelló
