Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"Fui a urgencias y me quedé anonadada por cómo me trataron"
Modesta Sánchez Doménech
Hace varios días acudí a urgencias del Hospital del Mar. Fui en ambulancia y con la sirena puesta. Llego allí acompañada de una amiga, una señora de 80 años, y me dejan sentada en una silla y con dolores de cólico renal impresionante. Yo solicité a una enfermera que me asignara una camilla, que estaba mareada, que tenía vómitos por el dolor. Y ella me contestó: "Cuando le toque".
Entretots
Espere 15 minutos más y le volví a pedir la camilla y me contestó de muy mala manera: "CUANDO LE TOQUE ". Le solicité el alta voluntaria y me contestó: "No hace falta, adiós". La señora que me acompañaba, los pacientes, otras enfermeras... Nos quedamos anonadados y yo me fui con mi dolor renal al Sagrat Cor. Menos mal que tenía a Dora, mi amiga.
Participacions delslectors
"Només demano justícia i respecte pels vincles i la memòria"
Albert Nogueira Barberà del Vallès
"¿En serio que esto va de tener razón? No avanzamos"
Carlos Monje Valdemoro (Madrid)
"Els FGC no són només els Ferrocarrils de Barcelona"
Ignasi Martínez Sant Cugat del Vallès
Mésdebats
el problema de la vivenda
El debat
- És possible “marcar” abdominals sense anar al gimnàs? Les 5 cirurgies que triomfen entre els homes
- Investigació oberta Un incendi calcina totalment un xiringuito del Port Olímpic durant l’última nit de la Mercè
- Al Teatre Akadèmia La crisi de la vivenda, el drama de tota una generació, puja als escenaris amb ‘Llogatera’
- Entrevista Javid Abdelmoneim, president de MSF: «És molt important deixar clar que el que passa a Gaza és un genocidi, vaig veure coses que no havia vist abans»
- Se'n van posar milions en circulació, però aquesta moneda de 2 euros val ara una fortuna