Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
"El azúcar, la droga del siglo XXI"

Anna Candàliga Bonvehí
En estos tiempos en que la salud mental escasea y todos padecemos ansiedad, depresión o ambas, muchas veces queremos escapar de nuestra realidad. Con videojuegos, comida, alcohol, porros u otras adicciones como el azúcar. Para los que han intentado dejar de tomar más azúcar, pues sí, es una droga que nuestro cerebro no quiere que dejemos. “Así somos un poco más felices”.
Entretots
Muchas veces, cuando voy al supermercado, como en casa o voy a restaurantes, me doy cuenta de que estamos rodeados de este endulzante. ¡Y no de pocas cantidades! Si estás acostumbrado a tomar ciertas porciones de azúcar, ay, amigo, ¡tienes un problema! Como persona que ha probado consumirlo menos, te digo que luchamos contra una de las peores adicciones del siglo XXI.
Participacions delslectors
"La decisión de la OPA del BBVA sobre el Sabadell compete a intereses privados"
Luis Fernando Crespo Las Rozas de Madrid (Madrid)
Mésdebats
El debat
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- El nou pontificat El nord-americà Lleó XIV, un Papa per bastir ponts al diàleg
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Obertura de diligències La Fiscalia Europea investiga per malversació el supercomputador quàntic de Barcelona impulsat per Sánchez
- Enginyeria genètica Els creadors dels llops gegants de Joc de Trons afirmen que són a prop de «tornar a la vida» els tigres de Tasmània
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Habemus Papam Qui és el nou Papa? Així és Robert Francis Prevost, elegit nou Pontífex Lleó XIV