Exposició ‘Rehabilitem’
L’exposició ‘Rehabilitem’ s’instal·la a Granollers fins a l’1 de febrer
Una exposició que fomenta els beneficis de dur a terme el manteniment dels edificis i adaptar-los a les necessitats de confort i estalvi energètic

La ciutat de Granollers acull des d’aquest dimarts i fins a l’1 de febrer l’exposició ‘Rehabilitem’, que fomenta els beneficis de dur a terme el manteniment dels edificis i adaptar-los a les necessitats de confort i d’estalvi energètic.
L’alcaldessa de Granollers, Alba Barnusell, i el diputat d’Infraestructures i Espais Naturals, Pere Pons, han inaugurat aquest dimarts l’exposició, que es pot visitar a la seu de la delegació del Vallès Oriental del Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona.
Alba Barnusell ha manifestat que «la rehabilitació energètica de les vivendes és una aposta de la ciutat» i, en aquest sentit, «des de fa mig any l’oficina Granollers Rehabilitació Energètica ha atès 1.200 persones que han rebut assessorament per a la rehabilitació energètica del parc de vivenda i així poder contribuir a reduir emissions, costos econòmics i fer les vivendes més confortables», ha destacat l’alcaldessa.
El diputat Pons ha remarcat, per la seva banda, que «l’exposició vol estimular el treball en xarxa entre tots els agents implicats en el desplegament dels fons Next Generation».
Aquesta exposició sensorial i interactiva mostra la importància de la rehabilitació dels edificis mitjançant dos plafons amb informació d’utilitat tant per als ciutadans com per als professionals del sector i altres agents que participen en el procés de rehabilitació.
Llegeix totes les notícies de Granollers a EL PERIÓDICO Granollers
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez: «El meu germà té pilotes, bé, ara una i mitja»
- Hongria Jaume Collboni, en la marxa de l’Orgull LGTBI prohibida a Budapest: «Pot passar demà a Barcelona»
- "No guiris, només locals": augmenten els usuaris d''apps' de cites que veten els 'expats' a Barcelona
-
Ofert per
- ENTREVISTA Pablo Ortiz, dermatòleg: «El concepte de prendre el sol ha de desaparèixer. Del sol cal cuidar-se»