Yamamay busca el turista

La marca italiana de llenceria i bany dissenya un pla estratègic a Espanya, per estar a les zones 'premium' de les grans ciutats i la costa

La firma té 35 botigues a la Península, en va obrir sis l'any passat i preveu inaugurar-ne cinc més abans que acabi l'estiu

Antonio Piemonti, director general de Yamamay.

Antonio Piemonti, director general de Yamamay. / ALBERT BERTRAN

1
Es llegeix en minuts
SONIA GUTIÉRREZ / Barcelona

La marca italiana de llenceria i bany Yamamay ha situat Espanya al centre de la diana de la seva expansió internacional. Des de la seva base a Cornellà de Llobregat, on treballen més de 200 persones i que és la més important fora d'Itàlia, l'ensenya propietat del grup Pianoforte ha dissenyat un pla estratègic per estar a les principals ciutats espanyoles i als destins de platja, on hi ha el 'mix' de clientela local i turística que més els interessa. La marca, que té 35 botigues a Espanya entre pròpies i franquícies, va obrir sis establiments l'any passat i preveu obrir-ne cinc més abans que s'acabi l'estiu, una de les èpoques de l'any amb més vendes.

Notícies relacionades

El responsable de portar a terme aquesta expansió és Antonio Piemonti, exdirectiu de Dolce & Gabbana que es va incorporar com a director general de Pianoforte a Espanya l'octubre passat.

>>Llegiu la informació completa sobre l'expansió de la marca italiana de bany i llenceria Yamamay a e-Periódico.