GRUP CONSTRUCTOR
Juan Abelló surt de Sacyr al vendre el seu 9,6% per més de 70,4 milions
L'empresari, que era el tercer soci de referència, col·loca la seva participació entre fons estrangers
Juan Abelló ha venut la participació del 9,62% que tenia com a soci de referència de Sacyr per un import de 70,45 milions d'euros, segons ha informat Torreal, la firma d'inversió de l'empresari. Abelló surt d'aquesta manera del capital del grup de construcció i serveis, on estava present des de feia 11 anys i on ocupa una de les dues vicepresidències.
L'empresari ha venut el paquet de 42,7 milions d'accions de Sacyr amb què comptava a diversos fons institucionals internacionals i a preu de mercat, segons van informar a Europa Press en fonts pròximes al propietari de Torreal. En concret, l'empresari ha venut la seva participació en diferents paquets accionarials a preus que han oscil·lat entre un mínim d'1,618 euros i un màxim 1,712 euros per títol, segons comunico a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
En l'actualitat, Juan Abelló figurava com a tercer soci de referència de Sacyr, al darrere de Demetrio Carceller, que té un 15,9% del capital (sumant la participació sindicada amb el grup Satocán), i de l'expresident del grup José Manuel Loureda (11,5%).
Relleu de Del Rivero
La sortida d'Abelló de la constructora té lloc una mica més d'un any després que Luis del Rivero fos rellevat en la presidència de la companyia per Manuel Manrique i, posteriorment, vengués de mica en mica i al mercat la participació que tenia a l'empresa.
L'empresari deixarà ara els dos càrrrecs amb què comptava al consell d'administració de Sacyr, un d'ells ocupat per ell mateix i l'altre per Pedro del Corro, segons van avançar a Europa Press les mateixes fonts.
En un comunicat, Juan Abelló va emmarcar la seva sortida de la constructora en el "procés normal de rotació de cartera dels inversors privats".
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- La nova vida de Lamine Yamal
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Successos Detingut un conductor borratxo per circular 15 km contra direcció a Olot
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols