'OUTLET' VIRTUAL
Privalia entra al mercat alemany a l'adquirir Dress for Less
La companyia catalana paga entre 150 i 200 milions d'euros
El club privat de vendaon linelíder a Espanya, Privalia, ha adquirit per entre 150 i 200 milions d'euros Dress for Less, una de les primeres empreses en venda a la xarxa d'articles de moda i accessoris a Alemanya.
Aquesta adquisició representa la introducció de Privalia --l'outlet virtual nascut a Barcelona el 2006-- en el mercat alemany, i ha estat possible després d'una ronda de finançament de 88 milions, una línia de crèdit i l'emissió d'accions. Els socis fundadors de Dress for Less, Mirco Schultis i Holger Hengstler, passaran a ser accionistes de Privalia.
Fundada el 1999, Dress for Less opera una plataforma de distribució en el segment de venda en obert, tant amb descompte com a preu complet, i compta amb més de 500.000 usuaris actius i una base total de més d'un milió de consumidors, repartits en més de 50 països a tot el món. Després de la compra, Privalia espera arribar aquest any als 400 milions d'euros de facturació, més del doble que els 168,43 milions del 2010.
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez: «El meu germà té pilotes, bé, ara una i mitja»
- Hongria Jaume Collboni, en la marxa de l’Orgull LGTBI prohibida a Budapest: «Pot passar demà a Barcelona»
- "No guiris, només locals": augmenten els usuaris d''apps' de cites que veten els 'expats' a Barcelona
-
Ofert per
- ENTREVISTA Pablo Ortiz, dermatòleg: «El concepte de prendre el sol ha de desaparèixer. Del sol cal cuidar-se»