PRIMERA GRAN UNIÓ DE CAIXES CATALANES
Caixa Girona, Terrassa, Sabadell i Manlleu es fusionen sota la marca Unnim
El projecte està en la recta final de tramitació, i el lema corporatiu de l'entitat és 'La caixa que suma'
Unnim serà la marca comercial amb què operaran les caixes d'estalvis de Girona, Manlleu, Sabadell i Terrassa. El seu projecte d'integració, aprovat pels respectius consells d'administració, està "en la recta final de la tramitació", a l'espera que en els pròxims dies el Banc d'Espanya aprovi el pla i la Comissió Europea doni el vistiplau definitiu per a la fusió, segons han informat avui les quatre entitats.
En una primera fase, les caixes van convocar un concurs intern perquè els seus empleats poguessin fer les seves propostes de noms. "La iniciativa va tenir una acollida satisfactòria per part de les plantilles i es van presentar més de 9.000 noms, entre els quals va sortir el guanyador", han explicat les caixes d'estalvis en un comunicat.
Imatge innovadora i moderna
En una segona fase, l'agència Morillas, especialitzada en identitat de marca, va portar a terme tot el procés de creació del nom i del desenvolupament de la marca, que inclou el logotip, el símbol i el lema corporatiu.
Unnim vol projectar una imatge innovadora i moderna. El color corporatiu de la fusió és el blanc, i el seu lema,La caixa que suma.
Després de la fusió, Unnim es convertirà en la novena entitat espanyola per volum de dipòsits, a l'administrar més de 21.600 milions d'euros, segons dades de la Confederació Espanyola de Caixes d'Estalvis (CECA).
- Conducció Per aquest motiu hauràs de portar piles al cotxe a partir de l'any que ve
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Política local Els locals del Born hauran de tancar abans si fan soroll de nit
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- L'ADMIRACIÓ DEL FUTBOL MUNDIAL Ecos de l'Inter-Barcelona: "La millor semifinal de la història de la Champions; ningú volia que s'acabés"