Mos ‘fast good’
Com fer burritos vegans en un tres i no res
Aquesta elaboració de la bloguera Katy Beskow es fa en només 15 minuts. ¡Més ràpid i més fàcil, impossible!
Katy Beskow ha escrit ‘Cocina vegana en 15 minutos’ (Libros Cúpula), una obra amb receptes veganes ràpides i senzilles com aquests burritos, que es poden menjar a qualsevol hora. «Fins i tot te’ls pots emportar per esmorzar si els emboliques en paper d’alumini per mantenir-los calents», proposa.
Ingredients per a dues persones
4 truites de blat de moro toves
235 g de mongetes cannellini enllaunades, esbandides i escorregudes
1 pebrot vermell (‘morrón’) tallat a tires
1 bitxo, sense llavors i tallat a rodanxes fines
1 alvocat gran tallat a rodanxes fines
2 ceballots (cibulets) trossejats
1 cc de bitxo en pols suau
1 cc de pebre vermell fumat
½ cc de comí molt
Un grapat de coriandre fresc, i una mica més per decorar
Suc d’1 llima no encerada
1 cs d’oli de gira-sol
Elaboració
En una paella gran o ‘wok’ s’escalfa l’oli a foc alt. S’afegeix el pebrot vermell i la ceba a la paella i es cou 1-2 minuts.
S’afegeixen les mongetes cannellini a la paella juntament amb el bitxo en pols, el pebre vermell fumat i el comí. Es remena amb freqüència, esclafant una mica les mongetes i deixant-les coure 2 minuts més.
Es retira la paella del foc, s’hi aboca el suc de llimona, el coriandre i el bitxo vermell, i es remou.
S’estenen les truites i es disposa el farcit calent.
Després s’empolvora amb el coriandre i les rodanxes d’alvocat per decorar.
Es doblen fins que quedin ben tancats.
Temes:
- Augment de la quantitat Plaga de paparres a Catalunya: aquestes són les zones afectades
- Aquest exjugador del Reial Madrid demana el divorci després de descobrir que els seus dos fills són d’un amant
- "Si hi ha 200 clarisses a Espanya, ¿per què deixar Pedralbes sense?"
- OPEN D’AUSTRÀLIA Djokovic compleix la seva amenaça i es retira davant Zverev entre esbroncades: «Pot haver sigut l’últim»
- RADIOGRAFIA DEL CLUB BLANC-I-BLAU Del somni al malson amb Chen, "L’única solució passa per la venda"
- Insectes L’avís del SEM sobre les infeccions i malalties que poden transmetre les paparres
- INVESTIGACIÓ SANITÀRIA ¿Què és la febre hemorràgica?
- Mundial d’handbol Espanya es queda fora dels quarts després de caure amb Portugal
- Open d’austrÀlia Djokovic es retira i Zverev es jugarà el títol contra Sinner
- El partit del bernabéu "¿Vinícius a l’Aràbia? Ell és feliç aquí", recalca Ancelotti