GURMETITZATS
Sí al tovalló

zentauroepp40654229 servilleta171023133623
Quin gust eixugar-se els morros, els dits, ¡la barbeta!, amb un tovalló de roba: gran, consistent, que vesteixi i protegeixi les cames. Amb els d'Alkimia i Caelis t'hi podries embolicar.
Deixant a part els restaurants egregis, en què pel preu et mereixeries emportar-te les estovalles, em ve al cap la roba de Sopa de Pedres, restaurant amb un menú de migdia de 12,90 € (pèsols amb botifarra i sípia, bacallà amb dashi i espinacs), per l'esforç de mantenir aquest servei.
És depriment, i incòmode, asseure's en un lloc amb atractiu i trobar un tovalló de paper, que, en la primera escomesa, es converteix en inservible. ¡Volem tendes de campanya!
Temes:
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro