GURMETITZATS
Caves d'or
Els cellers catalans s'obren pas entre els grans espumosos
Els espumosos catalans passen per una època bombollejant.
Els cellerers volen deixar enrere la frase condemnatòria «si és cava, és barat», que els impedeix competir amb el xampany.
La setmana passada es va posar a la venda el 456 Ars Collecta 2007, de Codorníu. ¿Preu? 175 euros.
A les botigues especialitzades hi ha altres caves d'or: Recaredo Reserva Particular Enoteca 1999, a 275 euros, o Gramona Enoteca Brut Nature 2000, a 128.
Per als que es gasten tres monedes en un semisec són xifres marejadores, però allunyades dels 2.650 euros del Salon Blanc de Blancs 1982 o els 2.975 del Dom Pérignon P3 Vintage 1969.
¿Valen la pena? S'accepten donacions.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels