Comissió de govern
Barcelona congela les tarifes del Bicing, el Zoo, el Tibidabo i el parc Güell
L’ajuntament aprova els preus dels equipaments per al 2023 sense incloure increments per l’IPC

L’Ajuntament de Barcelona ha anunciat aquest dimecres que congelarà les tarifes i preus per al 2023 de les entrades del Zoo, del parc d’atraccions del Tibidabo, del parc Güell i del Bicing. En un comunicat, el consistori ha informat que la comissió de govern ha aprovat els nous preus, que en general es mantenen com el 2022, ja que no se’ls aplica l’increment de l’IPC.
Els preus
D’aquesta forma, el parc d’atraccions del Tibidabo manté un preu d’accés a la totalitat de la instal·lació de 35 euros per adult i 19 si es tria l’opció d’anar a l’Àrea Panoràmica.
En el cas del Zoo, el preu continuarà sent de 21,4 euros per adult i 12,95 per als nens de 3 a 12 anys. El ZooClub es manté en 94,05 euros a l’any. Accedir al parc Güell costarà, com ara, 10 euros, exclosos els veïns, els menors de 6 anys i les persones inscrites en el programa Gaudir Més.
Bicing
El Bicing segueix amb les tarifes que es van implementar quan va entrar funcionament el nou model. Els preus, IVA inclòs, continuaran sent de 50 euros l’abonament anual en el cas de la tarifa plana, amb 0,35 euros la primera mitja hora de l’ús de la bici elèctrica. En el cas de l’abonament anual de la tarifa d’ús, el cost és de 35 euros amb 0,35 la primera mitja hora de la bici mecànica i 0,55 l’elèctrica.
Els centres cívics, ludoteques, casals de barri i de joves i gent gran tampoc apliquen l’augment de l’IPC. A les instal·lacions esportives hi haurà un increment del 3% en l’abonament.
Els arxius mantenen els preus per reproducció i difusió i Cementiris de Barcelona congela els de cremació.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Al delta del Llobregat Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- Agressió sexual El Conservatori del Liceu aparta el professor acusat de tocaments
- Fiasco Mundial
- Entre dimarts i dijous Catalunya activa per primera vegada aquest any el seu sistema d’avisos per calor extrema
- Ábalos va acudir a Aldama per arreglar un problema als baixos de casa seva
- L’avís Cerdán a Koldo: "Dic que et cuidis, mira de col·locar la família"
- Tempesta política Les 12 hores més frenètiques de Koldo
- Tempesta política Junts dona aire a Sánchez, però li exigeix «garanties» per continuar recolzant-lo
- ERC promet ser "exigent", però no demanarà eleccions