Una peixateria de la Boqueria posa en marxa la venda per internet
La idea ha estat premiada per l'Ajuntament com a millor iniciativa el 2011

Lluïsa Ripoll, a la parada familiar de la Boqueria, el 9 d’octubre passat. /
Els rebesavis de Lluïsa i Jaume Ripoll van obrir, al segle XIX, una parada de peix al mercat de Sant Josep. Mundialment conegut com la Boqueria. Des d'aleshores, 150 anys i cinc generacions després, el procés de venda ha variat poc o gens. És a dir, el mètode "¿Què et poso, reina?" ha perviscut i perviu. Ara en companyia d'internet.
Els Ripoll, juntament amb Oriol Marí, de l'empresa Whads Accent, han creat una web de venda a domicili de gènere, amb el molt actual nom de Peix al Cove i amb una adreça electrònica inconfusible: www.peix.cat. Els Ripoll van rebre el dia 25 el premi a la millor iniciativa privada del 2011 dins dels mercats municipals i una menció especial en el marc dels guardons La Millor Botiga del Món.
>>Llegiu la informació completa sobrela Boqueria a casa a e-Periódico.
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez: «El meu germà té pilotes, bé, ara una i mitja»
- Hongria Jaume Collboni, en la marxa de l’Orgull LGTBI prohibida a Budapest: «Pot passar demà a Barcelona»
- "No guiris, només locals": augmenten els usuaris d''apps' de cites que veten els 'expats' a Barcelona
-
Ofert per
- ENTREVISTA Pablo Ortiz, dermatòleg: «El concepte de prendre el sol ha de desaparèixer. Del sol cal cuidar-se»