Una peixateria de la Boqueria posa en marxa la venda per internet

La idea ha estat premiada per l'Ajuntament com a millor iniciativa el 2011

Lluïsa Ripoll, a la parada familiar de la Boqueria, el 9 d’octubre passat.

Lluïsa Ripoll, a la parada familiar de la Boqueria, el 9 d’octubre passat. / RICARD CUGAT

1
Es llegeix en minuts
XAVIER BARRENA / Barcelona

Els rebesavis de Lluïsa i Jaume Ripoll van obrir, al segle XIX, una parada de peix al mercat de Sant Josep. Mundialment conegut com la Boqueria. Des d'aleshores, 150 anys i cinc generacions després, el procés de venda ha variat poc o gens. És a dir, el mètode "¿Què et poso, reina?" ha perviscut i perviu. Ara en companyia d'internet.

Notícies relacionades

Els Ripoll, juntament amb Oriol Marí, de l'empresa Whads Accent, han creat una web de venda a domicili de gènere, amb el molt actual nom de Peix al Cove i amb una adreça electrònica inconfusible: www.peix.cat. Els Ripoll van rebre el dia 25 el premi a la millor iniciativa privada del 2011 dins dels mercats municipals i una menció especial en el marc dels guardons La Millor Botiga del Món.

>>Llegiu la informació completa sobrela Boqueria a casa a e-Periódico.