L'oratori de Sant Felip Neri acull el festival de creació emergent
Els artistes del demà
La ballarina Victoria Pérez Miranda torna aquest any després d’interpretar ’El último domingo de octubre’ en la primera edició de nunOff.
Internacional, interdisciplinari i intercultural. Amb tres paraules s'autodefineix el Festival de Creació Emergent de Barcelona que, de manera col·loquial, també es coneix com a nunOff, en referència a l'esperanto, idioma en què la paraula nun significa contemporani.
El claustre de l'Oratori de Sant Felip Neri, un meravellós pati amb albercoquers i palmeres amagat entre els carrerons i places del barri de Gràcia, acull la segona edició d'aquest festival.
Des d'avui fins al 7 d'agost, al llarg de 16 nits, habitualment de dijous a dissabte, nunOff descobreix espectacles de dansa, actuacions musicals, projeccions de fotografies i d'audiovisuals i peces de teatre petites però ambicioses pel fet d'avançar-se al futur, tenir un estil propi i sobretot, ser inèdites i sorprendre.
Notícies relacionadesEl festival és una iniciativa del grup nunArt, un inquiet i intuïtiu col·lectiu artístic dedicat a la creació contemporània del qual formen part Mariona Castillo, Clara Bes, Miquel Barcelona, Gisela Creus i Gemma Martínez.
Castillo assegura que la proposta de nunArt és única a Barcelona per fixar la mirada en el més emergent. «Cada nit hi ha una programació doble amb múltiples disciplines», indica la cantant, que avui inaugura el festival amb el grup de dansa Almu Lua. La vetllada promet.
- Lluita contra el frau Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- El laberint català Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- PRIMER ANIVERSARI Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- lliga f Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit
- El conflicte del Pròxim Orient La policia reprimeix les protestes per Gaza a les universitats dels EUA
- Alimentació El sector de l’oli d’oliva valora abaixar preus al setembre
- Distribució Carrefour aixeca el veto a les bosses de patates Lay’s i Ruffles
- Fiscalitat L’OCDE suggereix a Espanya que apugi l’IVA i els impostos ambientals
- Enfocament estratègic. Promoció de les marques El grup va invertir 1.300 milions en publicitat, el 31% dels ingressos