Distribució
Carrefour aixeca el veto a les bosses de patates Lay’s i Ruffles
La cadena francesa i PepsiCo resolen la disputa pels preus quatre mesos després

Quatre mesos després de fer pública una guerra que va acabar amb el gaspatxo Alvalle i les bosses de patates Lay’s i Ruffles desapareixent de Carrefour, l’assortiment de PepsiCo ha tornat a les lleixes de la cadena francesa de supermercats. Les dues companyies van segellar la pau a principis d’abril a França i, segons va avançar llavors The Wall Street Journal, seguien negociant els termes perquè els productes que fabrica el gegant amb seu a Nova York tornessin també als establiments d’Espanya, Itàlia i Bèlgica. Quatre setmanes després, els supermercats Carrefour de Barcelona tornen a tenir aquests productes.
Parlem de gairebé 20 marques que inclouen les llaunes i ampolles Pepsi, 7Up, Kas, Gatorade, Aquarade, les begudes a base de te Lipton, Aquafina, la beguda energètica Rockstar, les Lay’s i la seva vintena de varietats.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Enfrontament institucional El Govern es desmarca del xoc entre la RAE i el Cervantes
- BARCELONA - GIRONA (2-1) Araujo, el nou davanter centre de Flick, desferma la bogeria a Montjuïc
- Barcelonejant La fórmula de la Coca-Cola de Josep Cuní
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- Obituari Mor Enric Canals, exdirector i membre de l’equip que va fundar TV3
- Deriva autocràtica Susan Stokes, investigadora de la Universitat de Chicago: «Als EUA tenim un president que actua com un dictador»