Cuenca, cedit a l'Ajax fins al juny
El Barça dóna fitxa i dorsal del filial a Muniesa

Isaac Cuenca. /
Isaac Cuenca, l'extrem delBarcelona, ha estat cedit a l'Ajax d'Amsterdam fins a final de temporada. La intenció del jugador, de 21 anys, era no sortir en aquestmercat d'hivern, però aquestes últimes hores ha canviat d'opinió al mantenir una conversa telefònica ambTito Vilanova, que és a Nova York sotmetent-se al tractament mèdic de la seva malaltia. Aquesta xerrada amb Tito i l'interès de l'Ajax, a través de la insistència deMarc Overmars, l'exjugador del Barcelona que exerceix de director esportiu del club holandès, han modificat la idea inicial de Cuenca.
Cuenca no juga des del maig, quan va ser operat d'una greu lesió al genoll i necessita, per tant, ritme de competició per tenir més confiança en el seu futbol. Per això, Cuenca se'n va a Holanda buscant els minuts que no tindria al Camp Nou. Un altre dels moviments a la plantilla blaugrana és la decisió del club d'atorgar-li aMarc Muniesa, que es va fer una gravíssima lesió a Hamburg a inicis de la pretemporada (24 de juliol 2012), una fitxa del filial perquè tingui continuïtat. El defensa tindrà fitxa delBarça Bi dorsal (portarà el 21), així que reforçarà l'equip d'Eusebio Sacristán.
L'únic jugador que no entra en els plans de Tito i que continuarà al vestidor de la ciutat esportiva ésJonathan dos Santos. El mexicà ha rebut ofertes per abandonar el Barça en el mercat hivernal, però ha decidit quedar-se, malgrat que Tito ja li va dir a inici del curs que no comptava amb ell.
- Conducció Per aquest motiu hauràs de portar piles al cotxe a partir de l'any que ve
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Política local Els locals del Born hauran de tancar abans si fan soroll de nit
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- L'ADMIRACIÓ DEL FUTBOL MUNDIAL Ecos de l'Inter-Barcelona: "La millor semifinal de la història de la Champions; ningú volia que s'acabés"