ÈXIT A LES SALES 3D
La pel·lícula de Pixar 'Up' aconsegueix el rècord de taquilla en l'estrena a Espanya
El film d'animació va recaptar 930.000 euros en el seu primer dia d'exhibició
La nova pel·lícula de Disney-Pixar, Up, va recaptar ahir un total de 930.000 euros en el seu primer dia d'exhibició, i es va convertir en la pel·lícula d'animació amb la millor estrena de l'any. Més de 142.000 persones es van arribar a alguna de les 625 sales on es projectava la pel·lícula.
La cinta dirigida per l'oscaritzat Peter Docter (Monstruos S.A.), ha aconseguit 530.000 euros a les 484 sales convencionals i 400.000 més a les 141 sales que operen en format 3D. Aquesta última xifra supera en un 24% al resultat aconseguit per Ice Age 3, que fins ara ostentava aquest rècord.
Viatge en globus
Notícies relacionadesEl director general de Walt Disney Studios a Espanya, Javier Vasallo, ha destacat que les xifres aconseguides suposen "un premi a l'esforç de tot un equip que ha treballat moltíssim per aconseguir-lo". "Estem molt contents perquè la pel·lícula realment ho mereix", ha afegit.
Up explica la història d'un venedor de globus jubilat, Carl Fredricksen, que finalment aconsegueix portar a terme el somni de la seva vida, sortir volant rumb a Amèrica del Sud, enganxant milers de globus a casa seva, que surt volant. Però en el seu viatge hi apareix accidentalment Russell, un explorador de 8 anys que té un optimisme a prova de bombes.
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez: «El meu germà té pilotes, bé, ara una i mitja»
- Hongria Jaume Collboni, en la marxa de l’Orgull LGTBI prohibida a Budapest: «Pot passar demà a Barcelona»
- "No guiris, només locals": augmenten els usuaris d''apps' de cites que veten els 'expats' a Barcelona
-
Ofert per
- ENTREVISTA Pablo Ortiz, dermatòleg: «El concepte de prendre el sol ha de desaparèixer. Del sol cal cuidar-se»