A Radio Marca
Lorena González explica que va sortir «de forma abrupta» de TVE després del seu comentari sobre Camavinga
La periodista va dir que el futbolista era «més negre que el vestit» quan pensava que el micro estava tancat

Lorena González ha parlat sobre la seva desvinculació de TVE després de la polèmica que va protagonitzar durant la presentació d’Eduardo Camavinga com a nou futbolista del Reial Madrid. El 8 de setembre passat, durant l’emissió d’‘Estudio Estadio’, la periodista va fer un desafortunat comentari quan pensava que el micròfon estava tancat: «Aquest tio és més negre que el vestit».
Després de l’enrenou generat, Televisió Espanyola va emetre un comunicat per «condemnar» aquestes paraules «que suposen una falta de respecte i són impròpies en una televisió pública». «La Corporació ha obert un expedient informatiu per prendre les accions oportunes, demana disculpes a l’esportista al·ludit i lamenta i condemna profundament aquests comentaris», resava l’escrit.
Aquest cap de setmana, Lorena ha recordat el succeït durant la seva participació en el programa ‘Marcador’ de Radio Marca. Després que el presentador posés aquest tema sobre la taula, la periodista va decidir pronunciar-se: «Va ser un error, pel qual he demanat perdó i que ja té unes seqüeles importants.»
«Jo no soc màrtir ni exemple de res, però això ha provocat que m’hagin tret de forma abrupta de TVE», va lamentar abans d’insistir en les seves disculpes: «He demanat perdó per un error, per un comentari que vaig fer suposadament a micro tancat. Insisteixo que no demanaré perdó per un comentari racista perquè mai el vaig fer».
Lorena va apuntar que el seu comentari va ser «absurd» perquè «no aporta res periodísticament», motiu pel qual suposadament ho havia fet a micro tancat: «Per a mi no és un comentari despectiu o pejoratiu. No estic menyspreant el jugador o comparant el seu color de pell amb una cosa lletja».
D’altra banda, va revelar que ha parlat personalment amb Camavinga: «En cap moment es va sentir ofès». «He viscut el masclisme gairebé diàriament en aquesta professió. Ningú m’ha regalat res i intento exercir aquesta professió amb el màxim respecte. És una patinada, però no com per intentar acabar amb la carrera o la salut de ningú. Tinc la meva família, la meva ansietat, la meva casa per pagar... Crec que és bastant desmesurat», va afirmar sobre les crítiques que ha rebut a les xarxes socials.
- Investigació ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- ESPORTS ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- Detectades obres il·legals en una reforma de Consell de Cent
- Tancada des del 2018 Barcelona estudiarà la viabilitat de reobrir la ‘platja de l’Eixample’ el 2026
- Stuani rubrica la salvació i es guanya l’estàtua a Girona
- Multimèdia | 500 dies de guerra: El poder de Putin s’esquerda en plena contraofensiva d’Ucraïna
- Com prendre’s correctament la tensió arterial a casa sense baixar a la farmàcia
- Diners públics El Govern defensa que el seu pacte amb Acciona rebaixa de 1.400 a 492 milions d’euros el cost de la privatització fallida d’ATLL
- Denúncies de l’OCU Consum investiga possibles irregularitats en la venda d’entrades per als concerts de Bad Bunny a Espanya
- Tribunals El jugador de l’Espanyol Álvaro Aguado, acusat de violació, declara davant la jutge que va ser sexe consentit