Així queda l’equip directiu

Movistar presenta el seu nou organigrama després de la sortida de Fernando Jérez com a director d’entreteniment

Jerez abandona la companyia i serà substituït per Juan Andrés García Ropero ‘Bropi’

Movistar presenta el seu nou organigrama després de la sortida de Fernando Jérez com a director d’entreteniment
2
Es llegeix en minuts

Movistar+ reorganitza el seu organigrama. La companyia ha anunciat avui que Fernando Jerez, director actual de la proposta d’entreteniment i contingut premium de Movistar+, abandona la companyia. Juan Andrés García Ropero ‘Bropi’ serà el seu successor en aquesta nova etapa en què el grup busca «reforçar el seu lideratge al mercat, apostant per les aliances estratègiques amb els socis més rellevants del sector, una experiència personalitzada i un contingut original i exclusiu que reforci la seva diferenciació», segons expliquen en una nota.

En els últims tres anys, Movistar+ s’ha consolidat com la plataforma líder a Espanya gràcies a la proposta d’entreteniment més completa del mercat, després de les aliances amb Disney+, Netflix, DAZN i les plataformes nacionals ATRESPlayer i Mitele. Una estratègia que Emilio Gayo, President de Telefónica Espanya, ha assenyalat «com una de les palanques sobre les quals es recolza el creixement del nostre servei de televisió per als usuaris a Espanya. El moment exigeix continuar oferint una proposta als clients personalitzada que sigui la millor del mercat».

En aquesta mateixa línia, la CEO de Movistar+, Cristina Burzako, vol apostar per «una plataforma en què el client trobi tot el que vol veure d’una manera senzilla, convertint-nos en un facilitador que ofereixi una experiència única i personalitzada integrant el contingut dels nostres socis i el nostre contingut original. El sector de l’entreteniment està en plena transformació i l’usuari exigeix cada vegada més, aconseguir una experiència completa, senzilla i personalitzada que li faciliti l’experiència en aquest món amb un volum tan creixent d’ofertes i marques».

L’estructura de continguts de Movistar+ s’estructurarà en tres direccions verticals: Esports, amb Ignacio Fernández-Vega al capdavant; Entreteniment, amb Juan Andrés García Ropero ‘Bropi’ i la línia de Ficció Original, que liderarà Domingo Corral. I es reforçarà amb dues direccions estratègiques, encara vacants: La d’Aliances i la Direcció d’Experiència de Continguts. «Potenciem àrees crítiques en una constant adaptació a un món i un sector que no deixa de transformar-se. L’objectiu és la millora constant de l’experiència de Movistar+ gràcies a la tecnologia i la intel·ligència artificial i sempre per i per a l’usuari,  afegeix Cristina Burzako.

La tecnologia que desplega Movistar+ fa possible una plataforma robusta que combina l’exigència de l’esdeveniment en directe amb el catàleg de continguts de televisió més gran del mercat. Així, es continuarà desenvolupant una proposta de diferenciació de contingut original i contingut exclusiu.

Notícies relacionades

Alex Martínez-Roig, fins ara director de continguts de Movistar+, continuarà a la companyia com a assessor de la CEO fins a consolidar la transformació editorial de la plataforma.

El comitè de direcció de Movistar+ manté les direccions transversals de Finances amb José Antonio García Villar; de Comunicació i Publicitat amb Purificación González; l’àrea d’Assessoria Jurídica, amb Ángeles López-Lobatón; l’àrea de Persones amb Loreto González, i l’àrea de Comercialització Publicitària amb Yolanda García. L’Experiència d’Usuari i el Desenvolupament Tecnològic de la plataforma amb Fernando Enrile continua sent clau, així com l’àrea de Producció i Desenvolupament audiovisual dels projectes editorials, liderada per Domingo Nieto.