La selecció sub 19 revalida el títol europeu amb una exhibició

Espanya arrasa França (0-4) a la final i confirma que és una potència: ha conquerit sis de les últimes set edicions.

La selecció sub 19 revalida el títol europeu amb una exhibició
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’endemà que la selecció sub 19 masculina caigués a la final de l’Europeu davant els Països Baixos, el combinat femení conqueria el títol arrasant, a més, França en la final (0-4).

Notícies relacionades

Una exhibició que confirma la puixança de les futures successores de les actuals campiones del món, ja que es tracta de la quarta edició consecutiva que s’emporta Espanya, la sisena en les set últimes edicions. L’excepció retrocedeix al 2019, quan França va interrompre aquest domini demolidor. I la nova generació francesa hi va sucumbir amb estrèpit, encara més greu per com havia arribat a la final convertit en l’equip màxim golejador del torneig. Espanya, en canvi, era la menys golejada.

Cristina Librán va obrir el marcador amb un gran xut llunyà (m. 23) i Daniela Agote va superar un mà a mà amb la portera francesa poc després (m. 35). Un gol afortunat de Clara Serrajordi (m. 69) i un altre gran xut de Noemí Bejarano (m. 86) van consolidar una superioritat indiscuible.

Temes:

Futbol