AUDIÈNCIES 31 DESEMBRE
Els 'Retratos salvajes' de José Mota i 'Feliz 2019' lideren la Nit de Cap d'Any a TVE
L'especial de l'humorista va anotar un 34,9% i més de 4,4 milions espectadors a la televisió pública
Antena 3 l'encerta amb 'Manual para una Nochevieja perfecta' i Telecinco punxa amb 'Got talent'

jose-mota
A més de mantenir el primer lloc amb les ‘Campanadas’, TVE es va convertir un any més en l’opció preferida dels espectadors durant l’emissió de l’especial de José Mota de la Nit de Cap d’Any. A la franja de 'prime time’, 'Retratos salvajes’ va aconseguir un 34,9% i 4.418.000 espectadors i va liderar amb comoditat davant la resta d’ofertes, mentre que la gala 'Feliz 2019' també va arrasar a continuació amb un 33,8% i 4.580.000.
En segona posició va quedar el 'Manual para una Nochevieja perfecta', d’Antena 3. El programa amb les millors imatges de l’any, presentat per Eva González i Juanra Bonet, va anotar un correcte 15,7% i 2.063.000 abans de les campanades amb Cristina Pedroche i Alberto Chicote. Després del raïm, el karaoke 'Cantando al 2019' va despuntar amb un gran 19,2% i 2.489.000.
Notícies relacionadesMolt pitjor va ser la nit per a Telecinco, que no va passar d’un 8% i 1.039.000 espectadors amb l’especial de 'Got talent'. Per la seva part, La Sexta va apostar per emetre la pel·lícula 'Misión imposible' durant l’última nit de l’any i va comptar amb el suport d’un fluix 3,5% i 452.000, mentre que Cuatro es va decantar per un especial de 'First dates’ i va firmar un 3,9% i 499.000.
(En elaboració...)
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez: «El meu germà té pilotes, bé, ara una i mitja»
- Hongria Jaume Collboni, en la marxa de l’Orgull LGTBI prohibida a Budapest: «Pot passar demà a Barcelona»
- "No guiris, només locals": augmenten els usuaris d''apps' de cites que veten els 'expats' a Barcelona
-
Ofert per
- ENTREVISTA Pablo Ortiz, dermatòleg: «El concepte de prendre el sol ha de desaparèixer. Del sol cal cuidar-se»