La 2 estrena ‘Los elegidos’
La minisèrie d’èxit sobre la vida de Jesús de Natzaret, en anglès ‘The Chosen’, acumula 600 milions de visionaments en uns 200 països.

Imagen de The Chosen, la serie sobre la vida de Jesús de Nazaret /
El fenomen mundial The Chosen (Los elegidos), la sèrie que s’ha convertit en tot un fenomen cultural a més de 140 països, arriba a RTVE per Setmana Santa. La primera temporada de la sèrie s’emetrà aquesta nit, a les 22.00 hores, i demà divendres, a les 22.30 hores, a La 2, amb quatre capítols cada dia, i a RTVE Play.
La primera entrega de la història, que està enfocada en els personatges i el context històric dels Evangelis, explica la vida de Jesús de Natzaret. La ficció està ambientada en el context de l’opressió romana a Israel del primer segle i mostra la part més autèntica i íntima de la vida d’una de les figures més importants i influents de la història de la humanitat.
La sèrie independent, que està escrita, dirigida i produïda per Dallas Jenkins, va començar com un projecte finançat pel públic a través d’un crowdfunding i acumula més de 600milions de visionaments a gairebé 200 països. Destaquen la seva precisió històrica i bíblica i el seu esperit lúdic.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid