a Melodia FM

Marató de 28 hores de Nuria Roca a la ràdio

La presentadora estarà al capdavant del seu programa de les 6.00 de dijous a les 10.00 de divendres

La presentadora Nuria Roca.

La presentadora Nuria Roca. / ATRESMEDIA

1
Es llegeix en minuts

Des de les 6.00 hores de demà dijous fins a les 10.00 hores de divendres, el programa 'Lo mejor que te puede pasar' (Melodía FM), dirigit per Nuria Roca, oferirà als oients 28 hores ininterrompudes de ràdio en directe i el convertirà en el 'morning show' de la ràdio comercial més llarg de la història.

Roca ha assegurat a Efe que la idea d'"aquesta bogeria" i "repte" va sorgir "del bon rotllo" que hi ha al programa, encara que feia temps que hi pensava perquè és "una cosa no feta fins al moment".

"És una forma també de donar a conèixer el programa a gent que no l'escolta en el seu horari habitual", ha apuntat.

"S'ha d'estar segur mentalment i tenir el programa molt clar al cap", ha reconegut Nuria Roca que, a més, disposarà igual que el seu equip d'un equip de nutricionistes i amb el doctor Ángel Villamor, que els controlaran durant les 28 hores de programa pel que fa a alimentació i estat físic.

Amb la presentadora hi haurà el seu marit, el periodista Juan del Val, i un equip integrat per Nacho García, Bernat Barrachina i Sara Ramos, que compten amb col·laboradors com Fernando Tejero, Pablo Carbonell, David Delfín, Luis Rendueles, Rossy de Palma Rubén Amón, entre altres.

Més de 50 convidats

A més, Nuria ha anunciat que comptaran amb més de 50 convidats, entre ells Matías Prats, Susanna Griso, Mamen Mendizábal, Maxim Huerta, Javier Coronas, Ana Rosa Quintana, Mar Flores, Pablo Motos, Javier Coronas, Antonio García Ferreras, Edurne, Eva González Ana García-Siñeriz.

Per batre aquest rècord, l'espai de l'emissora d'Atresmedia també tindrà música i diferents connexions amb professionals i programes de la ràdio i de la televisió del grup de comunicació.

Les 28 hores en directe del programa posaran a prova la resistència i la professionalitat dels que van començar aquesta aventura radiofònica el 13 de gener, quan es va produir el llançament de Melodia FM, que fins llavors era Onda Melodía.

Tres mesos de trajectòria

Notícies relacionades

En tan sols tres mesos aquest 'morning show' ha aconseguit duplicar l'audiència que tenia aquesta franja horària i ha estat un factor essencial per aconseguir el rècord d'audiència de la història de Melodía FM.