Burger King retira la publicitat del 'Campamento de verano' de Tele 5 per "denigrar" la dona

És el primer anunciant que s'adhereix al boicot al 'reality' promogut per Hazte Oír

Un restaurant de la cadena de menjar ràpid Burger King.

Un restaurant de la cadena de menjar ràpid Burger King.

1
Es llegeix en minuts

Com ja va passar en el cas de 'La noria', una campanya popular amenaça de deixar sense espots 'Campamento de verano':Burger Kingés el primeranunciant que decideix retirar la seva publicitat del 'reality' de Tele 5. La polèmica, una més, se suma a l'abandonament de l'espai per part de l'escriptoraLucía Etxebarria.

L'entitatHazte Oírva cridar fa uns dies a boicotejar el programa a l'acusar la cadena de Mediaset de "convertir la televisió en un bordell" i va demanar als anunciants que retirin la publicitat d'aquest programa que "denigra" la dona, segons aquesta associació.

El cert és que la iniciativa sembla que començar a donar fruits iBurger King ha penjat ala seva pàgina de la xarxa social Facebook una nota en què indica que, després d'"estudiar el comportament" del programa i "gràcies als avisos que molts de vosaltres ens heu fet arribar", comunica que retira la "publicitat d'aquesta franja horària".

Notícies relacionades

En la seva declaració d'intencions afegeix: "No volem relacionar-nos amb cap format que contingui actituds masclistes, denigrants o que puguin arribar a ferir la sensibilitat dels espectadors". A més, aprofita per enviar el seu suport "als concursants que han viscut aquestes situacions i a totes les dones que s'hagin pogut sentir ofeses per aquests continguts".

Curiosament, Burger King va ser la primera empresa, igual que Conservas Isabel, a tornar a anunciar-se a 'La noria', una vegada apagada la polèmica inicial.