Reacció de la Generalitat sobre el pederasta de Castelldans, al diari d'aquest dimarts
Concert a Wad-Ras, entrevista a Enric Crous i l'inici de temporada del Barça, altres temes
L'Informatiud'EL PERIÓDICO destaca la compareixença de la consellera de Benestar i Família, Neus Munté, que ha parlat sobre el cas del presumpte pederasta de Castelldans, que va acollir 14 menors des del 1997.
Wad-Ras ha acollit aquest dilluns un concert del Festival de Blues de Barcelona, amb una programació tan internacional com social.
Notícies relacionadesEl suplement +Innovació publica aquest dimarts una entrevista a Enric Crous, gerent de Damm, que entre altres temes parla sobre com la crisi ha afectat l'empresa en un moment en què el consum de cervesa ha baixat a Espanya.
En futbol, el Barça comença aquest dimarts els entrenaments de la nova temporada, marcada per la marxa de Thiago i les paraules de Guardiola contra la directiva del club.
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Rampes nocturnes: per què es produeixen, quines són les causes i què he de fer?
- Oriol Pujol inicia un nou projecte empresarial
- De 7Cases Detinguda una administradora de finques per apropiar-se de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns
- Xarxa de pederàstia Els educadors que tractaven la menor tutelada violada pel 'Pelicot català' van descobrir al seu mòbil fotos i vídeos dels abusos
- ESPORTS ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- Operació Catalunya Mas es querella contra Fernández Díaz i Cospedal i els acusa d’organització criminal i malversació
- L’escriptor dels prodigis Eduardo Mendoza, pícar de novel·la i «proveïdor de felicitat», premi Princesa d’Astúries de les lletres 2025
- Addiccions El consum de cocaïna i alcohol es cronifica a Catalunya i representa ja el 80% dels tractaments del Projecte Home
- Sánchez convoca una Conferència de Presidents a Barcelona el proper 6 de juny