De 7Cases

Detinguda una administradora de finques per apropiar-se de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns

La dona, de 43 anys, va ser detinguda el 5 de maig, acusada per la Unitat d’Investigació de Rubí dels delictes d’apropiació indeguda i falsificació de document públic, oficial o mercantil

Més de 30 comunitats de veïns de Rubí denuncien una estafa de 300.000 euros d’un administrador de finques

Detinguda una administradora de finques per apropiar-se de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns

Man Mitru

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Els Mossos d’Esquadra han detingut la responsable d’una administració de finques de Rubí (Vallès Occidental) acusada d’apropiar-se de manera indeguda de 256.246 euros de 14 comunitats de veïns d’aquesta població, mitjançant transferències dels seus comptes bancaris per a despeses que no havien sigut autoritzades.

Segons ha informat aquest dimarts la policia catalana en un comunicat, la dona, de 43 anys, va ser detinguda el 5 de maig, acusada per la Unitat d’Investigació de Rubí dels delictes d’apropiació indeguda i falsificació de document públic, oficial o mercantil.

Va ser la presidenta d’una comunitat de veïns de Rubí la que va destapar el cas, a l’acudir el 27 de febrer a una comissaria dels Mossos per denunciar que l’administradora que gestionava la seva comunitat de veïns s’havia apropiat de 118.438 euros.

La dona va alertar els Mossos que tenia la sospita que la denunciada podria haver estafat altres comunitats de veïns.

Notícies relacionades

Els Mossos van iniciar llavors una investigació en què van comprovar que hi havia un total de 20 comunitats de veïns afectades, totes a Rubí: en 14 de les quals la detinguda suposadament es va apropiar de diners –256.246 euros en total–, mentre que de les altres sis només se’n va quedar documentació.

Segons els Mossos, per quedar-se amb els diners, l’administradora feia transferències directament des dels comptes corrents de les comunitats de veïns, sense que les partides es corresponguessin amb cap despesa de les comunitats i sense autorització dels presidents.

Temes:

Rubí