Jordi Évole investiga la tragèdia del metro de València a 'Salvados'
El suplement 'Més Periódico' ofereix aquest diumenge un ampli reportatge sobre el rodatge del programa

Jordi Évole, amb la presidenta de l’Associació de Víctimes Metro 3 de Juliol i amb l’anterior president de l’entitat. /
El 2006, un fatalaccident en el metro de València va causar 43 fallecidos i 47 ferits greus.Jordi Évole investiga aquest diumenge en'Salvados' (La Sexta, 21.30 hores),les causes del succés, sobre el que s'ha guardat silenci fins ara i del que, al parecer, solo hi va haver un responsable: el maquinista mort.
El programa ha pogut comprovar que l'accident ha quedat en l'oblit de la societat. D'aquí ve el títol del reportatge: 'Los olvidados.
Familiars de víctimes, un maquinista de la línia 1 i el que va se rcap de seguretat de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana donaran la seva versió dels fets sobre el succés, per primera vegada, a la televisió.
Notícies relacionadesÉvole també entrevista els responsables polítics que van portar a terme la comissió d'investigació parlamentària. El presentador de 'Salvados' intenta esbrinar si s'han aclarit totesles causes de la tragèdia,si hi va haver una estratègia per tapar el que havia passat i si hi tenir a veure la proximitat del la visita del papa Benet XVI a València.
El suplement d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA 'Más domingo' ofereix aquest diumenge un extens reportatge en què s'aprofundeix en aquesta nova entrega de 'Salvados'.
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- Cas Koldo L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- Educació a Catalunya Els campus d'estiu universitaris per a estudiants d'ESO es multipliquen a Catalunya
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- El Corte Inglés guanya un 6,7% més el 2024, fins als 512 milions
- Espanya vol ajornar la implantació del preu de la llum cada 15 minuts
- Les companyies d’aliments malgasten 6,5 quilos de productes per tona
- Unai Sordo: «¿Avançament electoral? No malgastem l’opció d’arribar a la plena ocupació»
- L’advocada general de la UE avala la multa de 4.300 milions a Google