ELS NOUS SUPORTS AUDIOVISUALS

La Sexta entra a la xarxa amb la televisió a la carta

La cadena estrena diumenge la seva nova oferta per internet

Imatge de la nova oferta dels programes de La Sexta a internet.

Imatge de la nova oferta dels programes de La Sexta a internet. / LA SEXTA

1
Es llegeix en minuts
JUAN CARLOS ROSADO
MADRID

La Sexta oferirà a partir de diumenge que ve producció pròpia i esports a la carta a través de La SextaOn, una nova aplicació que permetrà veure els continguts de la cadena en dispositius digitals, com elssmartphones, les tauletes, els televisors híbrids, la Playstation 3 i fins i tot l'ordinador. Amb aquesta iniciativa, La Sexta s'uneix als projectes similars llançats per la resta de grans cadenes, que han creat els seus propis portals per divulgar els seus continguts pels nous suports digitals a la xarxa.

Notícies relacionades

Segons va explicar ahir el director multimèdia de La Sexta, Alfredo Peña, la nova plataforma compta amb l'aval dels «80 milions de vídeos vistos a la web de la cadena al llarg del 2011», així com amb el fet d'haver estat «pioners» en les retransmissions esportives a través d'internet, com és el cas de les carreres de fórmula 1. Un altre dels factors que apuntalen aquesta oferta és el llançament, fa dos anys, de miSextaTV, «amb qualitat HDweb». «Aquest sistema ens ha permès oferir el millor vídeo que es pot veure per internet», va advertir Peña, que va desmentir les recents afirmacions fetes per Tele 5 al referiri-se a la superioritat dels megabits de la seva web sobre els de la resta de cadenes. «Els avantatges de la nostra proposta respecte a les altres resideixen en la qualitat d'imatge i en l'actualització diària dels continguts».

Un altre dels al·licients és l'emissió d'algunes de les pel·lícules de La Sexta 3, encara que els drets cedits per les productores nord-americanes representen una barrera, ja que són «molt restrictives» a l'hora de fixar les seves condicions.