ELS NOUS SUPORTS AUDIOVISUALS
La Sexta entra a la xarxa amb la televisió a la carta
La cadena estrena diumenge la seva nova oferta per internet

Imatge de la nova oferta dels programes de La Sexta a internet. /
La Sexta oferirà a partir de diumenge que ve producció pròpia i esports a la carta a través de La SextaOn, una nova aplicació que permetrà veure els continguts de la cadena en dispositius digitals, com elssmartphones, les tauletes, els televisors híbrids, la Playstation 3 i fins i tot l'ordinador. Amb aquesta iniciativa, La Sexta s'uneix als projectes similars llançats per la resta de grans cadenes, que han creat els seus propis portals per divulgar els seus continguts pels nous suports digitals a la xarxa.
Segons va explicar ahir el director multimèdia de La Sexta, Alfredo Peña, la nova plataforma compta amb l'aval dels «80 milions de vídeos vistos a la web de la cadena al llarg del 2011», així com amb el fet d'haver estat «pioners» en les retransmissions esportives a través d'internet, com és el cas de les carreres de fórmula 1. Un altre dels factors que apuntalen aquesta oferta és el llançament, fa dos anys, de miSextaTV, «amb qualitat HDweb». «Aquest sistema ens ha permès oferir el millor vídeo que es pot veure per internet», va advertir Peña, que va desmentir les recents afirmacions fetes per Tele 5 al referiri-se a la superioritat dels megabits de la seva web sobre els de la resta de cadenes. «Els avantatges de la nostra proposta respecte a les altres resideixen en la qualitat d'imatge i en l'actualització diària dels continguts».
Un altre dels al·licients és l'emissió d'algunes de les pel·lícules de La Sexta 3, encara que els drets cedits per les productores nord-americanes representen una barrera, ja que són «molt restrictives» a l'hora de fixar les seves condicions.
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- Moderadors de continguts Acord en l’ero de la subcontracta de Meta: Els 2.059 acomiadats a la torre Glòries seran indemnitzats amb 33 dies
- Almenys 7 persones viuen entre ruïnes a les Cases Barates
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada
- Tres ferits en caure part de l'estructura de l'escenari d'un festival de jotes
- TEST ¿Ets com la teva mare?
- Qüestionari intergalàctic ¿La Força t’acompanya? Celebra l’aniversari de ‘Star wars’ amb aquest test
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Aquest dilluns L’Audiència de Barcelona jutja una àvia per abusar del seu net a Igualada