S'ACOMIADEN AL JUNY

'El hormiguero' i 'Tonterías las justas' deixaran Cuatro a final de juny

Antena 3 emetrà el programa de Pablo Motos, que s'hi incorporarà com a presentador de la cadena

La decisió s'ha pres a causa de divergències econòmiques entre les parts

Pablo Motos, el presentador d’’El hormiguero’

Pablo Motos, el presentador d’’El hormiguero’ / EL PERIÓDICO

1
Es llegeix en minuts
EFE / Madrid

El hormiguero i El hormiguero Tonterías las justas, dos dels programes més populars de Cuatro,abandonaran la cadena a final d'aquesta temporada (el pròxim mes) a causa de "divergències econòmiques", segons ha informat el canal en una comunicat.

Així ho ha acordat aquest dimarts Cuatro i la productora 7 y acción, que han mantingut una reunió en qu'r han decidit trencar el seu acord de col·laboració per a la producció d'aquests dos programes,conduïts per Pablo Motos i Florentino Fernández, respectivament.

"Les divergències econòmiques han donat lloc a aquesta decisió, adoptada de comú acord entre cadena i productora", precisa la nota de Cuatro.

A partir de la pròxima temporada serà Antena 3 la que emetràEl hormiguero i Pablo Motos es convertirà en presentador de la cadena. L'acord inclou, a més, l'obertura d'una línia de col·laboració amb aquesta productora per posar en marxa diferents projectes televisius.

Aposta per l'entreteniment

Segons informa la cadena de Planeta, amb el fitxatge de Pablo Motos i l'emissió del programaEl hormiguero, que emetia Cuatro, "Antena 3 reafirma la seva aposta per un entreteniment intel·ligent, sa i de qualitat".

Aquestes mateixes fonts asseguren que aquest programa que Antena 3 oferirà a partir del setembre, "tornarà carregat de sorpreses en la seva nova etapa, encara que es mantindrà fidel a la fórmula".

A finals de juny

Cuatro ha expressat la seva confiança "que els dos espais puguin acomiadar-se de la graellaa finals de juny, amb la mateixa passió per sintonitzar amb el públic que han mostrat des del seu llançament".

Notícies relacionades

Així mateix, Cuatro ha volgut agrair a Pablo Motos i a la seva productora el treball realitzat des de la creació delhormiguero iTonterías las justas.

D'aquest últim programa, la cadena manté la propietat de la marca, i el nom, per tant.