Nova 'app' per al sector de l'oci

Una aplicació que connecta establiments d'hostaleria i usuaris es presenta a Barcelona

Es dóna per finalitzada la fase beta de Whatsred, en què ja s'han registrat més de 5.000 establiments hostalers

Captura de l’aplicació Whatsred.

Captura de l’aplicació Whatsred.

2
Es llegeix en minuts
A. LARRIBA / P. ENÉRIZ / BARCELONA

El recinte modernista de Sant Pau de la capital catalana va acollir aquest dimarts l'acte de presentació de Whatsred, una eina dissenyada per impulsar i dinamitzar el sector de l'hostaleria. Es tracta d'un projecte promogut per la companyia Coca-Cola que permet a l'usuari trobar múltiples propostes d'oci: bars, cines, concerts, restaurants de menú i de luxe, o exposicions d'art. 

Amb Whatsred qualsevol hostaler pot publicar les seves ofertes de manera gratuïta i lliure, i el consumidor pot elegir el pla que més s'ajusti als seus gustos i necessitats.

La idea és que el professional tingui a la seva disposició una eina flexible que li permet anar ajustant les seves promocions en temps real i que l'usuari pugui trobar propostes d'oci i plans que es troben al seu entorn. La descàrrega i utilització és gratuïta, i per a una òptima presentació de l'oferta s'utilitzen sistemes de geolocalització.

Els actors Quim Gutiérrez i Úrsula Corberó i el grup 'indie' Lori Meyers protagonitzen la campanya multicanal per promocionar la nova aplicació.

SENSE INTERMEDIARIS

El llançament de l''app' es va portar a terme, en fase beta, el mes de juny passat i des d'aleshores s'hi han sumat més de 5.000 establiments hostalers, que comprenen un total de 5.270 punts de venda.

La proposta definitiva, que s'actualitzarà per a la seva descàrrega ben aviat, ha desenvolupat una nova identitat visual, i està disponible tant en iOS com en Android.

EndFragmentEls impulsors de la iniciativa destaquen que Whatsred "és un canal de comunicació directe i sense intermediaris entre oferta i demanda, una autèntica experiència a l'abast de qualsevol, que no només ofereix el millor pla a l'usuari, sinó que canvia la seva forma de disfrutar-los".

Segons explica Andrés García Carranza, desenvolupador de Whatsred, l'aplicació és "una finestra oberta al carrer" que aglutina "un ampli ventall d'ofertes" i incorpora "funcionalitats creatives i sorprenents". El fet que sigui visualment "atractiva, intuïtiva i gratuïta" contribueix a l'èxit del projecte, i més en un moment en el que "els consumidors exigeixen ofertes més personalitzades i adaptades a la seva economia i gustos", afirma García Carranza.

José Usandizaga, director de TBRM & PMO de Coca-Cola, assegura que la marca està “entusiasmada” amb aquesta iniciativa. “No pretenem capitalitzar l'aplicació amb fins comercials”, sosté, sinó “ajudar a revitalitzar i promocionar el sector de l'hostaleria”.

Notícies relacionades

Per Yann Guelorget, director de Coca-Cola Iberian Partners Área Este, Whatsred és un projecte “revolucionari i ambiciós” amb què la companyia pretén “estar al costat de l'hostaleria generant trànsit de clients”. Guelorget confia en l'acollida que Barcelona –“sempre al capdavant en l'ús de les noves tecnologies”– dispensarà a la nova 'app'.