congrés sobre xarxes socials

CD Drome programa la 'playlist' del Social Media Week

Les jornades pretenen connectar amb marques emblemàtiques de Barcelona com Moritz

Llista de reproducció de l’SMWBCN.

Llista de reproducció de l’SMWBCN. / SPOTIFY

1
Es llegeix en minuts
MONTSE FILLÓ / Barcelona

ElSocial Media Week pretén posicionarBarcelonacom a líder en el sector del 'social media' i, alhora, inundar de l'esperit digital tots els carrers de la ciutat. Però ara també pretenen fer-ho a través de les orelles dels participants amb la música que els ha recomanatCD Drome.

Donada la connexió de SMW Barcelona amb marques pròpies de la ciutat, comMoritz, l'organització va decidir posar-se en contacte amb la mítica botiga de discos de CD Drome perquè pogués donar personalitat a través de la sevamúsica. Així, s'ha creat una llista de reproducció a Spotify perquè els usuaris la comparteixin i que pugui anar creixent amb suggeriments de tots els assistents al congrés.a selecció musical està dominada per l'indie i l'electrònica, per la innovació, la tendència i la qualitat. L'objectiu d'aquesta iniciativa és crear un segell personal del Social Media Week a Barcelona, amb les cançons que més defineixen el congrés a nivell musical.

Notícies relacionades

En aquesta selecció hi ha grups comMishima, amb 'L'ultima ressaca',The New Raemon, amb 'Risas enlatadas', i 'Mirall', deMaria Rodés. També hi són presents els grupsYeasayer,Beach House,Bloc Party,Animal Collective Blood Diamonds.

A més d'això, CD Drome s'encarregarà de la musica durant tot l'esdeveniment, tant a l'Hotel Pulitzercom aLa Fàbrica Moritz. L'organització diu que se sent molt afortunada amb la participació dels responsables d'aquesta botiga i la col·laboració de Moritz, ja que "junts fan un tàndem que comparteix uns valors pròxims als de la marca SMW".