congrés sobre xarxes socials
El Social Media Week, unes jornades organitzades per 'animals digitals'
Els organitzadors preveuen que més de 8.000 persones participaran en el congrés

Equip de l’agència Buzz Marketing Networks. /
Buzz Marketing Networks és l'empresa organitzadora delSocial Media Week Barcelona(SMW). Unaagència catalanaexperta en 'social media' que fa 5 anys que treballa en l'esfera digital. Són joves --la majoria d'ells no superen la trentena-- i es consideren uns 'animals digitals'. En el seu currículum ja tenen més de 250 projectes 'on line', alguns d'ells per a prestigioses marques com Kit-Kat,Coca-Cola,Levi's,Vodafone iReebok.
Ara s'enfronten al repte d'organitzar el primer --i més gran-- congrés de xarxes socials que se celebra a Espanya, el Social Media Week Barcelona, que tindrà lloc del25 al 28 de setembre a la capital catalana. Ana Flores i Dani Alcaraz, directora general i CEO de Buzz Marketing Networks, respectivament, se senten sorpresos per l'acceptació del públic en aquesta primera edició: "Pràcticament una setmana abans de l'esdeveniment, el 90% de les ponències i conferències estaven plenes". Segons els seus càlculs, esperen omplir l'Auditori de la Facultat de Comunicació Blanquerna amb més de8.000 participants en els més de30 actes programats.
Tant Ana Flores com Dani Alcaraz encaren aquest projecte amb "la il·lusió d'oferir un esdeveniment de qualitat, amb uns continguts de nivell, a un públic especialitzat no només en el sector, sinó en tots aquells aspectes de la societat on les xarxes socialsja tenen cabuda". A més, coincideixen que la finalitat del congrés és "crear una trobada de reflexió i tendències al voltant del sector, la seva importància en l'actualitat, el seu ús i les seves funcions en diferents àmbits i sectors del país".
Acostar al públic els 'social media'
Notícies relacionadesEl seu objectiu personal és "acostar al públic de l'SMW Barcelonala realitat i les tendències del 'social media' des d'una visió àmplia i professional". I el seu repte, "arribar al màxim nombre de persones, que aquestes s'impliquin en la iniciativa, la disfrutin, aprenguin, comparteixin, opinin, l'enriqueixin, en definitiva, que sigui un esdeveniment col·laboratiu real".
El Social Media Week Barcelona es convertirà en el primer congrés sobre xarxes socials a Espanya i, al mateix temps, els convertirà a ells en la primera agència a portar a la ciutat un congrés d'aquestes característiques. Flores i Alcaraz atribueixen l'èxit del seu treball a "formar un equip amb talent, orientat a la innovació amb experiència en el mitjà i creativitat en els seus enfocaments". A més, insisteixen en la seva "alta vocació de servei que entén les necessitats dels clients", cosa que, segons ells, "assegura l'èxit".
- Plagues de l’estiu Més mosquits, paneroles i arnes: Catalunya es prepara per a un ‘boom’ d’insectes i plagues en els pròxims mesos
- Equipaments La diputació traslladarà oficines a un edifici tancat des del 2010
- PAU 2025 ¿Què se n’ha fet de l’Eric i el Pau, els dos alumnes que van treure la millor nota en la selectivitat de l’any passat a Catalunya?
- Convocatòria 824 Uns 2.000 funcionaris pendents d’un trasllat dins de la Generalitat poden no tenir plaça fins al setembre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça arrenca el ‘sí’ de Joan García i es disposa a pagar els 25 milions de la seva clàusula de rescissió
- Novetat Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- SECTOR IMMOBILIARI El Govern central deixarà sense fons per construir habitatge a les comunitats del PP si no blinden la VPO de per vida
- Mediterràniament Quim Gutiérrez, Georgina Amorós i Biel Juste protagonitzen l'anunci d'estiu d'Estrella Damm
- Transport públic a Catalunya El Govern ampliarà la bonificació dels bitllets de trens regionals al 60% a partir de l'1 de juliol
- Previsió de l’Aemet Torna la calor: els termòmetres pujaran a partir d’aquest dijous a tot Espanya i arribaran de nou a màximes de 40 graus