congrés sobre xarxes socials

El Social Media Week, unes jornades organitzades per 'animals digitals'

Els organitzadors preveuen que més de 8.000 persones participaran en el congrés

Equip de l’agència Buzz Marketing Networks.

Equip de l’agència Buzz Marketing Networks. / WWW.BUZZMN.COM

1
Es llegeix en minuts
MONTSE FILLÓ / Barcelona

Buzz Marketing Networks és l'empresa organitzadora delSocial Media Week Barcelona(SMW). Unaagència catalanaexperta en 'social media' que fa 5 anys que treballa en l'esfera digital. Són joves --la majoria d'ells no superen la trentena-- i es consideren uns 'animals digitals'. En el seu currículum ja tenen més de 250 projectes 'on line', alguns d'ells per a prestigioses marques com Kit-Kat,Coca-Cola,Levi's,Vodafone iReebok.

Ara s'enfronten al repte d'organitzar el primer --i més gran-- congrés de xarxes socials que se celebra a Espanya, el Social Media Week Barcelona, que tindrà lloc del25 al 28 de setembre a la capital catalana. Ana Flores i Dani Alcaraz, directora general i CEO de Buzz Marketing Networks, respectivament, se senten sorpresos per l'acceptació del públic en aquesta primera edició: "Pràcticament una setmana abans de l'esdeveniment, el 90% de les ponències i conferències estaven plenes". Segons els seus càlculs, esperen omplir l'Auditori de la Facultat de Comunicació Blanquerna amb més de8.000 participants en els més de30 actes programats.

Tant Ana Flores com Dani Alcaraz  encaren aquest projecte amb "la il·lusió d'oferir un esdeveniment de qualitat, amb uns continguts de nivell, a un públic especialitzat no només en el sector, sinó en tots aquells aspectes de la societat on les xarxes socialsja tenen cabuda". A més, coincideixen que la finalitat del congrés és "crear una trobada de reflexió i tendències al voltant del sector, la seva importància en l'actualitat, el seu ús i les seves funcions en diferents àmbits i sectors del país".

Acostar al públic els 'social media'

Notícies relacionades

El seu objectiu personal és "acostar al públic de l'SMW Barcelonala realitat i les tendències del 'social media' des d'una visió àmplia i professional". I el seu repte, "arribar al màxim nombre de persones, que aquestes s'impliquin en la iniciativa, la disfrutin, aprenguin, comparteixin, opinin, l'enriqueixin, en definitiva, que sigui un esdeveniment col·laboratiu real".

El Social Media Week Barcelona es convertirà en el primer congrés sobre xarxes socials a Espanya i, al mateix temps, els convertirà a ells en la primera agència a portar a la ciutat un congrés d'aquestes característiques. Flores i Alcaraz atribueixen l'èxit del seu treball a "formar un equip amb talent, orientat a la innovació amb experiència en el mitjà i creativitat en els seus enfocaments". A més, insisteixen en la seva "alta vocació de servei que entén les necessitats dels clients", cosa que, segons ells, "assegura l'èxit".