Aquesta és la predicció de l’horòscop per signes del zodíac per avui, dimarts 23 d’agost de 2022
Conegui la sort del seu horòscop al llarg del dia d’avui a través dels signes del zodíac: tot sobre l’amor, els diners, la feina i la salut.
- 06:01h El Corte Inglés guanya un 6,7% més el 2024, fins als 512 milions
- 06:01h Espanya vol ajornar la implantació del preu de la llum cada 15 minuts
- 06:01h Les companyies d’aliments malgasten 6,5 quilos de productes per tona
- 06:01h Unai Sordo: «¿Avançament electoral? No malgastem l’opció d’arribar a la plena ocupació»
- 06:01h L’advocada general de la UE avala la multa de 4.300 milions a Google
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- Carta a Rutte Sánchez trasllada al secretari general de l’OTAN que es plantarà a la pujada de la despesa militar
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Crisi en el PSOE La Moncloa assumeix que es destaparan més àudios i es disposa a «conviure» amb això: «Val la pena aguantar»
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Corrupció al PSOE Sánchez compareixerà al Congrés pel 'cas Cerdán' el 9 de juliol però el PP i els socis reclamen que sigui aquesta setmana
- Guerra a l'Orient Pròxim Trump: "Pot ser que ataqui l'Iran, pot ser que no. Ningú sap el que faré"