Evolució de la pandèmia
Aquestes són les diferències de símptomes entre vacunats i no vacunats de covid
Un estudi evidencia que hi ha lleugeres diferències entre persones que compten amb dues o tres dosis i les que no estan immunitzades
¿Quant dura ara la covid i quin risc tinc de contagiar-me?
Catalunya arriba al pic de contagis i es moderen les hospitalitzacions

Segons dades recollides pel Ministeri de Sanitat, a dia 15 de juliol, el 92,7% de la població espanyola ja ha rebut la pauta completa de vacunació. Tot i així, el Govern insisteix que els ‘endarrerits’ s’administrin les dosis restants per completar el protocol d’immunització.
🔵Actualización del informe de actividad de #vacunación en España: https://t.co/SAWgN3TpFv
— Ministerio de Sanidad (@sanidadgob) 15 de julio de 2022
🖥Cuadro de mando: https://t.co/5A1HCFJlyy
🗞Más información en: https://t.co/7HSincbdgd #YoMeVacunoSeguro pic.twitter.com/ipQ25oGuJ8
Per aconseguir-ho, un argument convincent podria trobar-se en l’últim estudi publicat per la Universitat King’s College, en què s’analitzen les diferències entre els símptomes de persones vacunades i no vacunades. La recerca, que s’ha portat a terme amb l’ajuda del sistema de salut britànic i l’aplicació de salut Zoe, ha recollit dades sobre 4,7 milions d’usuaris. S’ha de destacar que els resultats s’obtenen de les dades facilitades pels pacients a la plataforma, però no es tenen en compte altres elements com la variant de la qual s’han contagiat.
Principal símptoma
Notícies relacionadesMalgrat que la patologia per coronavirus en els dos grups és semblant, l’estudi mostra que hi ha lleugeres diferències entre les persones que compten amb dues o tres dosis i les no immunitzades, els símptomes de les quals, en general, són més greus.
A més de l’ordre d’aparició, vacunats i no vacunats difereixen en el seu principal símptoma. Les persones immunitzades amb la vacuna pateixen, sobretot, els mals de cap i de coll provocats per la covid-19. Les persones sense vacunar, en canvi, pateixen la febre per sobre de la resta de símptomes.
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- NOU MODEL DE CIUTAT El Trambesòs, tallat més de mig any per la reurbanització de la Gran Via
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Debat obert Regular o abolir la prostitució: ¿què n’opinen els partits a Catalunya?
- Finançament La Generalitat tornarà a demanar diners als bancs per primera vegada des de 2012
- 200 milions d’euros anuals Catalunya llança el Pacte Nacional per la Llengua per guanyar 600.000 catalanoparlants
- Successos Càmeres ocultes, roba infantil, abusos sexuals en grup i sadomasoquisme: així actuava la xarxa de pederastes liderada pel ‘Pelicot català’
- ENERGIA CNMC amenaça amb multes de 60 milions i indemnitzacions multimilionàries si troba infraccions greus en l’apagada