EDICIÓ LIMITADA I OFERTA EXCEPCIONAL PER ALS LECTORS

EL PERIÓDICO llança una col·lecció exclusiva de bols d'Habitat

Cada recipient, amb disseny exclusiu per a aquesta promoció, només costa 1,99 €

Les vuit peces es poden utilitzar en qualsevol dels àpats del dia

Promoció Bols El Periódico / periodico

2
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / BARCELONA

Els bols s'han convertit en un element de la vaixella indispensable en qualsevol casa gràcies a la seva versatilitat, ja que poden servir per a qualsevol menjar i fins i tot per a aperitius. EL PERIÓDICO, fidel al compromís de satisfer les necessitats dels lectors amb articles de bon disseny i immillorable preu, llança una col·lecció exclusiva de vuit bols de ceràmica creats per la prestigiosa firma de decoració Habitat. Els vuit bols d'aquesta col·lecció es podran adquirir cada diumenge a partir del 10 d'abril vinent per només 1,99 euros i el cupó d'EL PERIÓDICO d'aquell mateix dia.

Aquests vuit bols exclusius són molt atractius pel seu disseny, però a més resulten superútils gràcies a la seva gran capacitat (575 mil·lilitres). Cada peça fa 13,7x7,7x7,8 centímetres. A la base, llueixen el logotip d'Habitat i l'expressió Edició Limitada, que li confereix més valor perquè els vuit bols només es poden adquirir amb aquesta promoció. No estaran disponibles en botigues físiques ni virtuals.

CEREALS, SOPA O MACEDÒNIA

La gran utilitat dels bols, i la causa que s'hagin convertit en elements fonamentals a la taula, és que s'utilitzen a totes hores i en múltiples situacions. Són ideals per esmorzar, amb els cereals amb llet per exemple; també per dinar al migdia, per a una sopa, un gaspatxo, o una crema, o fins i tot unes postres, com la macedònia de fruites, i també per al sopar.

La seva portabilitat també permet portar-lo a la mà per a un piscolabis davant del televisor o l'ordinador. A més, són ideals per prendre un aperitiu, o crispetes i fins i tot galetes. Això sense comptar que els seus bonics dibuixos i detalls, com la vora acolorida, els fa especialment decoratius a casa.

L'aliança entre EL PERIÓDICO i Habitat en aquesta campanya és especialment important i possibilita l'extraordinari preu i qualitat d'aquesta col·lecció exclusiva. Habitat és una marca líder i de referència en disseny. No en va es dedica des de 1964 a decorar la casa. Va ser llavors quan Terence Conran, aleshores un jove visionari amb la idea de renovar la casa i la decoració d'interiors, va obrir la seva primera botiga a Londres, amb un concepte diferent i innovador. Amb els anys va arribar a ser distingit amb el títol de sir per la reina d'Anglaterra.

La fórmula, de l'art del bon viure d'Habitat, que combina amor a la casa, excitants colors, gastronomia i artesania de cultures llunyanes, triomfa amb el lema del mateix Conran «el que és útil pot ser bell, i el que és bell, accessible». Habitat compta amb 26 botigues pròpies a França i Mònaco, quatre a Espanya, sis a Alemanya i set a noruega. També n'hi ha 40 botigues franquiciades a tot el món.

DESCOMPTES A HABITAT

Notícies relacionades

Una altra oportunitat d'aquesta promoció és que amb cada bol d'aquesta col·lecció s'entrega un val de descompte del 20% en la compra de qualsevol article de la col·lecció d'Habitat.

Els bols d'aquesta promoció es venen els diumenges 10, 17 i 24 d'abril, i 1, 8, 15, 22 i 29 de maig.