COMUNICACIÓ

El Grup Zeta llança la nova revista infantil de Geronimo Stilton

El Grup Zeta llança la nova revista infantil de Geronimo Stilton_MEDIA_1

El Grup Zeta llança la nova revista infantil de Geronimo Stilton_MEDIA_1

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
BARCELONA

Ediciones Reunidas, del Grup Zeta, llança el mensual infantilGeronimo Stilton Revista Oficial, basat en el ratolí més exitós de la literatura infantil. Els llibres del famós ratolí periodista van sortir al mercat l'any 2000 i, des d'aleshores, s'han publicat en 35 idiomes i en 150 països. Només a Espanya, s'han venut més de 5 milions d'exemplars publicats per Planeta. Aquest llançament es produeix després d'un acord entre el Grup Zeta i l'empresa italiana Atlantyca S.p.A., que gestiona en exclusiva a nivell internacional la propietat de Geronimo Stilton.

La nova revista -dirigida a nois i noies de fins a 11 anys- uneix el concepte de magazín infantil d'actualitat amb elements interactius, com la incorporació de pudors i olors, així com de tintes i missatges que es desxifren mitjançant una lupa màgica que es regala en cada edició de la revista. Es tracta d'un concepte de producte innovador, sensorial, ludicoeducatiu i amb molta aventura i diversió.

Notícies relacionades

Geronimo Stilton Revista Oficial, que al número u tindrà 68 pàgines, inclou informacions sobre el personatge, reportatges plens d'humor i entremaliadures sobre vampirs, fantasmes i altres horrors, notícies d'actualitat, seccions d'història, d'anglès i continguts ideats per promoure l'activitat com receptes de cuina o manualitats, entre molts altres. Cada número s'acompanyarà d'una promoció, que en el llançament consisteix en una diana magnètica.

Amb una tirada inicial de 70.000 exemplars i un preu de llançament de 3,50 euros, la nova revista està dirigida per Mireia Blasco, que també està al capdavant de la publicació infantilCartoon Network Magazine, que va llançar Zeta el 2001.