SUCCESSOS
Detingut un directiu del CF Pineda acusat d'abusar de tres jugadors de 13 i 14 anys
El tresorer i director tècnic dels equips de base del Club de Futbol Pineda de Mar (Maresme), Juan Pascual Luis Gil, de 40 anys, va ser detingut divendres pels Mossos d’Esquadra acusat d’abusar sexualment de tres jugadors, d’entre 13 i 14 anys, de l’equip cadet. Se li imputen diversos delictes d’inducció a la prostitució i agressió sexual.
Davant l’alarma social a Pineda, l’ajuntament ha brindat ajuda psicològica a les famílies. El club, que compta amb 19 equips i més de 400 jugadors, ha destituït el directiu i ha convocat una assemblea per divendres.
Els nens afectats van declarar dilluns al jutjat de Blanes i, tot seguit, el jutge va decretar el secret de sumari i la presó preventiva de l’acusat al centre penintenciari de Girona. Resident a Blanes, l’arrestat és propietari de diverses franquícies de botigues de telefonia mòbil a la zona. Fa dos anys, després de patrocinar diversos equips, va accedir a la junta directiva del Pineda. Els pares del club s’han posat en contacte amb el president de l’entitat, Pepe Gómez, per conèixer més detalls del cas, ja que el suposat agressor s’havia guanyat la confiança dels esportistes i fins i tot havia allotjat fills de directius a casa seva.
- Conducció Per aquest motiu hauràs de portar piles al cotxe a partir de l'any que ve
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Política local Els locals del Born hauran de tancar abans si fan soroll de nit
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- L'ADMIRACIÓ DEL FUTBOL MUNDIAL Ecos de l'Inter-Barcelona: "La millor semifinal de la història de la Champions; ningú volia que s'acabés"