l'ambient
Companyerisme i un suborn
A L'ACAMPADA IMMOBILIÀRIA DE FUENLABRADA HI HA HAGUT MOSTRES DEL MILLOR I EL PITJOR DEL GÈNERE HUMÀ. AQUÍ, ALGUNS EXEMPLES.
LA PART BONA
Els veïns del barri on hi ha el campament els solen portar menjar cada dia --des de bescuits fins a patates riojanes, passant per una gegantina paella-- i la majoria dels joves asseguren que hi ha hagut un gran companyerisme. "Pensava que seria un calvari, però això és igual o encara millor que un festival de rock", va dir ahir Álvaro Rodríguez, que va arribar diumenge amb la tenda de campanya i té el número 76.
Notícies relacionadesLA PART DOLENTA
Maria Luisa Díaz substitueix la seva filla, que ocupa el lloc número tres en el repartiment immobiliari, quan aquesta s'ha d'absentar del campament. Fa un parell de dies, segons va explicar, se li va acostar al seu marit una persona amb el número 1.900 i li va oferir 5.000 euros perquè intercanviessin llocs. El marit li va contestar que no. "Ni per això, ni per més", va assenyalar Díaz.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Previsió del Meteocat Catalunya activa desenes d’avisos grocs per intensitat de pluges per a les pròximes 48 hores