LES NEGOCIACIONS PER A LA INVESTIDURA
Antoni Fernández Teixidó deixa els seus càrrecs a CDC per la "deriva" de la negociació amb la CUP
"Que ens marquin condicions inacceptables va més enllà de la meva provada capacitat d'acceptació", afirma el veterà dirigent
El veterà dirigent de CDC Antoni Fernández Teixidó ha enviat una carta a la direcció del partit per anunciar que deixa els seus càrrecs orgànics per discrepàncies amb les negociacions amb la CUP. "No comparteixo ni l'inici ni la deriva de les negociacions, ni la proposta de resolució del Parlament sobre la declaració del naixement d'un Estat independent", assenyala l'exdiputat i exconseller en la missiva, avançada per 'El Nacional'.
"Que puguem compartir objectius polítics amb la CUP i ens marqui condicions inacceptables amb 10 o 100 diputats va més enllà de la meva provada capacitat d'acceptació", sentencia Fernández Teixidó, que ja va expressar les seves discrepàncies al voltant de l'articulació de Junts pel Sí i pel fet que la llista, en què ell no hi era, estigués encapçalada per l'exeurodiputat d'ICV Raül Romeva, i que Artur Mas fos relegat a número quatre.
"No em reconeixia en el full de ruta esbossat en el programa electoral de Junts pel Sí, molt allunyat de la nostra tradició política", argüeix el ja exdirigent convergent abans de qualificar la declaració de ruptura aprovada pel Parlament d'"errònia políticament i inoportuna procedimentalment".
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- La nova vida de Lamine Yamal
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols