En directe, ple del Parlament
La sessió comença amb les preguntes al Govern sobre frau fiscal i el tracte als mossos amb discapacitat
El Parlament acull aquest dimecres una sessió plenària que s'allargarà fins dijous i s'obrirà amb les preguntes de l'oposició al Govern. Abans, la Cambra llegirà una declaració sobre la crisi migratòria al Mediterrani i una altra sobre la tragèdia al Nepal, i les seguirà un minut de silenci. La sessió es pot seguir en directe a partir de les 10.00 des de la web d'EL PERIÓDICO.
La lluita contra el frau fiscal, la suspensió de la llei d'acció exterior, la nova llei electoral o el tracte als mossos amb discapacitat són alguns dels temes sobre els quals s'hauran de pronunciar el president, Artur Mas, i els seus consellers.
Després de la sessió de control, començarà el ple que debatrà i votarà, entre altres, el projecte de llei de modificació de la llei de l'exercici de les professions de l'esport o el decret llei de mesures urgents en matèria de vivenda. Les llistes d'espera a la Sanitat pública i l'accés a l'assistència sanitària seran objecte de dues interpel·lacions, la primera del PPC, i la segona, d'ICV.
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Apunt Una vergonya absoluta