Obres de millora

Parets substitueix els contenidors enterrats avariats per dipòsits de superfície

La renovació permet donar més bon servei als ciutadans i incrementar el volum del reciclatge

Parets substitueix els contenidors enterrats avariats per dipòsits de superfície

Ayuntamiento de Parets

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’Ajuntament de Parets (Vallès Oriental) substituirà i taparà les àrees de contenidors enterrats que estan avariats i fora de servei des de fa més d’un any per àrees de contenidors de superfície. La primera fase de les obres ha començat aquesta mateixa setmana, després de l’aprovació del pressupost municipal.

L’alcalde de Parets i regidor de la Via Pública, Francesc Juzgado, afirma que «es tracta d’una necessitat que ara podem resoldre, una vegada aprovat el pressupost i adjudicades les obres. Donarem un més bon servei als ciutadans del municipi i incrementarem el volum de reciclatge. Més endavant, està prevista una nova adjudicació per a la resta de contenidors enterrats»

La primera fase consta del canvi dels contenidors del carrer de Francesc Eiximenis, del carrer de Ponent de l’avinguda de Catalunya (124 i 137), del carrer del Pedraforca, de la plaça del Mirador de Gallecs, de l’avinguda de la Pedra del Diable amb el carrer de Sant Miquel i de la plaça de Mossèn Pere Batlle.

Notícies relacionades

En la segona fase, el consistori preveu substituir la resta de contenidors enterrats avariats del municipi pels contenidors de superfície corresponents.

Més notícies de Parets a l’edició local d’EL PERIÓDICO