no tenia símptomes

Una persona que havia estat en contacte amb l'escola Acesco de Parets dona positiu en coronavirus

Gràcies a la ràpida actuació del centre educatiu ja s'ha alertat tots els relacionats amb l'afectat, que es troben en confinament preventiu

imatge-de-recurs

imatge-de-recurs

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Una persona que havia estat en contacte amb l’escola Acesco de Parets del Vallès dona positiu en el test de coronavirus i les persones relacionades ja es troben en confinament preventiu.

L’afectat és una persona que havia estat a l’escola feia uns dies i que ha donat positiu en la prova del Covid-19, segons l’Ajuntament de Parets. La persona en qüestió no havia presentat cap símptoma i, per tant, no hi havia indicis que fos portador del virus. 

En el mateix moment que l’escola ha tingut coneixement del cas, va contactar amb Inspecció Educativa i també amb el 061 i, de manera immediata, van seguir les instruccions que el personal sanitari els va demanar. 

Gràcies a la ràpida actuació del centre educatiu, s’ha pogut conèixer amb qui va estar en contacte la persona que ha donat positiu en el test i en aquests moments es troben en confinament preventiu.

Notícies relacionades

Es pot recordar que, al seu torn, s’estava emetent l’ordre de tancament escolar a tot Catalunya i, per tant, les autoritats no han demanat més accions a l’escola Acesco, que s’ha posat a total disposició dels sanitaris per a qualsevol actuació que calgui fer, ha conclòs l’Ajuntament en un comunicat.

Més notícies de Parets