Vins
Bimbache blanc 2018: illa d'El Hierro
Amb prou feines s'han elaborat 2.000 ampolles d'un blanc singular fantàstic amb eriçons de mar, fideus, 'caixetes' i tota mena de salaons i conserves del mar

vino
Bimbache Vinícola és l’apassionant projecte dels joves Rayco Fernández i Pablo Matallana. Després del seu primer vi Puro Rofe a Lanzarote, van saltar a l’illa d’El Hierro el 2018. El territori és un autèntic paradís vitivinícola, amb una reserva de varietats autòctones úniques i una rica diversitat de terres i de climes. Treballen la seva pròpia vinya en ecològic, així com l’arrendat a altres petits viticultors. Aquest primer any presenten tres vins: un blanc, un negre i Quintero, un vellíssim i confidencial dolç.
BIMBACHE BLANC 2018
Bimbache VinícolaPVP: 29,95 €
Bimbache Blanco 2018 és una barreja de ‘verijadiego’ blanc, ‘listán’ blanc, ‘bavoso’ blanc, gual i pedro ximenes. Té un bonic i brillant color groc palla. En nas és molt expressiu, amb intenses aromes cítriques i fruites d’os acompanyades d’herbes aromàtiques seques com el fonoll i el llorer. En boca és sedós, dens i està vertebrat per una intensa frescor que l’allarga. Al final apareixen delicades notes cítriques de llimona i una evocadora nota salina.
Notícies relacionadesAmb prou feines 2.000 ampolles d’un blanc singular fantàstic que acompanya eriçons, ortigues de mar, caixetes i tota mena de salaons i conserves del mar.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament