NOVETATS A LA CARTELLERA DEL 6 AL 12 DE MAIG
Estrenes de cine d'aquesta setmana: 'Nacida para ganar' encapçala les novetats
Com cada divendres, la cartellera es renova amb les estrenes cinematogràfiques de la setmana, del 6 al 12 de maig. Aquí podeu consultar les crítiques de les pel·lícules que han arribat als nostres cines:
- Nacida para ganar
- The tribe
- Triple 9
- Ahora sí, antes no
- El olivo
- Freeheld, un amor incondicional
- La venganza de Jane
- Peace to us in our dreams
- El otro lado de la puerta
- Mayo de 1940

'Nacida para ganar', comèdia de Vicente Villanueva protagonitzada per Alexandra Jiménez, Cristina Castaño i Victoria Abril, destaca entre les estrenes d'aquesta setmana. Es tracta del primer treball que Abril fa a Espanya des de fa vuit anys.

També destaquen, entre les estrenes, 'The tribe' (foto de dalt), de l'ucraïnès Miroslav Slaboshpitsky, una impactant pel·lícula parlada només en llenguatge de signes que explica la dura i violenta història d'un adolescent sord que ingressa en una escola especial; i 'Triple 9', un frenètic 'thriller' amb policies i exsoldats corruptes dirigit per John Hillcoat, autor de 'La carretera'.

Per últim, posem l'èmfasi en 'Ahora sí, antes no', premi a la millor pel·lícula a Gijón i Locarno, última, i magistral, pel·lícula del sud-coreà Hong Sang-soo.
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?
- Serveis Socials Barcelona denuncia i aparta una treballadora que desviava prestacions socials
- Procés judicial L’entramat de Cellex suma 40 milions d’euros en actius a Luxemburg
- Ser Ter Stegen i no jugar
-
Ofert per
- Imprudència La Guàrdia Urbana de Barcelona enxampa dos conductors a 118 i 120 km/h per la Meridiana
- Conferència de Presidents Ayuso compleix la seva amenaça i abandona la sala quan el lehendakari intervé en euskera
- Ajuda per superar l’insomni Com adormir-vos en cinc minuts
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Successos Cau una de les bandes de narcos de la marihuana més activa de Girona: 24 detinguts i 8.500 plantes requisades