Imprudència
La Guàrdia Urbana de Barcelona enxampa dos conductors a 118 i 120 km/h per la Meridiana
Tots dos vehicles circulaven a més del doble de la velocitat permesa, que en aquest tram de l'avinguda és de 50 km/h
zentauroepp53083092 barcelona 09 04 2020 controles de la guardia urbana en la o200409230434 /
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha denunciat penalment dos conductors que circulaven el cap de setmana passat a 118 i 120 km/h per l'avinguda Meridiana. Els dos vehicles circulaven a més del doble de la velocitat permesa d'aquesta artèria de la ciutat, que és de 50 km/h.
El cos policial, que ha anunciat les accions legals a través d'Instagram, ha aprofitat per recordar que "l'excés de velocitat redueix el control, el camp visual i augmenta la gravetat dels sinistres". La Guàrdia Urbana també ha demanat als conductors que "tinguin sentit comú" i respectin els límits de velocitat.
Més casos
El passat maig ja es va produir una situació similar quan la Guàrdia Urbana va donar l'alto a un conductor que circulava a 125 km/h en un carrer de la Zona Franca. En aquest cas, l'infractor va donar positiu per consum de cànnabis i conduïa un cotxe que no tenia la inspecció tècnica en vigor. En el que va d'any, 59 persones han mort i 294 han resultat ferides de gravetat a les carreteres catalanes.
- Un pres colpeja diversos funcionaris i s'atrinxera a Brians 2
- Detinguts dos multireincidents que demanaven indicacions a persones grans del Berguedà per robar-los la cartera
- Experiència sensorial El viatge subterrani més sorprenent de Catalunya: així és recórrer una mina de carbó en tren
- Albert Roura, exdirector de comunicació del Barça: «Laporta ha apartat els socis de la propietat del club i l’hi ha ofert amb safata als fons d’inversió»
- Serveis saturats Almenys sis mesos de llista d’espera per diagnosticar trastorns d’aprenentatge a Catalunya
