PRÒXIMA ESTRENA

'Zipi y Zape y la isla del capitán' ja té tràiler

Primer avanç de la nova aventura cinematogràfica protagonitzada pels entremaliats bessons de còmic

Tràiler de ’Zipi y Zape y la Isla del Capitán’. / periodico

1
Es llegeix en minuts

'Zipi y Zape y la isla del capitán' ja té tràiler. El vídeo de la pel·lícula, segona aventura cinematogràfica inspirada en els entremaliats bessons creats per Escobar després de 'Zipi y Zape y el club de la bala'Zipi y Zape y el club de la bala, dirigides totes dues per Oskar Santos, mostra un avanç del film, protagonitzat per Elena Anaya i els joves Teo Planell i Toni Gómez, amb la seva arribada a una misteriosa i remota illa on les imatges ja els auguren una bona quantitat d'ensurts. 

En el repartiment també hi figuren Iria Castellano, Máximo Pastor i Ana Blanco de Córdova, en la nova colla de Zipi i Zape, i els actors Fermí Reixach, Jorge Bosch, Carolina Lapausa, Goizalde Núñez i Juan Codina.

La nova aventura, produïda per Zeta Cinema i Atresmedia Cine, "és una evolució de la primera entrega però és una història totalment diferent -apunta Oskar Santos-. Hi ha noves aventures, nous personatges, nous dolents i un nou desafiament. La pel·lícula parla de la família, de l'etern conflicte entre pares i fills i tant els uns com els altres s'hi veuran reflectits i, sobretot, s'ho passaran bomba”.

UN SECRET EN UNA ILLA MISTERIOSA

La trama del film, que es va rodar a Hongria i el País Basc l'estiu passat, se situa a prop dels dies de Nadal, però l'última entremaliadura de Zipi i Zape és tan grossa que són castigats sense vacances i han d'acompanyar els seus pares en el que sembla un avorrit viatge en vaixell. No obstant, encara que el destí és una espectacular i remota illa, una terrible tempesta els obliga a refugiar-se a la mansió de la divertida senyoreta Pam, on nens sense família disfruten d'un paradís sense regles. 

Notícies relacionades

Ajudats per Pipi, Maqui i Flequi, els germans descobreixen que la sobtada desaparició dels seus pares enmig de la nit té relació amb el secret que amaguen la misteriosa illa i els seus estranys habitants.

La primera entrega, 'Zipi y Zape y el club de la bala', va ser la pel·lícula espanyola més taquillera del 2013 i va aconseguir un gran èxit en festivals internacionals.