ESTRENES DE CINE DE LA SETMANA
La impecable animació de 'Com ensinistrar un drac' arriba a la cartellera
'Viajo sola' o 'Begin again' són altres de les novetats destacades
Els estrenes d'aquesta setmana, amb la participació de directors com Dean DeBlois, John Carney, Xavier Bermúdez o Maria Sole Tognazzi, es caracteritzen per una gran quantitat de reflexions, ja sigui sobre la soledat, la vida i les aspiracions.
'Com ensinistrar un drac 2'
Després de la impecable primera part, Dean DeBlois, Singlot i Esdestegat tornen cinc anys després d'haver aconseguit reunir els dracs i els víkings amb èxit a l'illa de Berk. Entre les seves noves aventures, no només descobreixen una cova secreta on viuen dracs salvatges i coneixen el misteriós Genet de dracs, sinó que també es veuran implicats en una lluita per aconseguir mantenir la pau.
Dean DeBlois continua les històries originals creades per Cressida Cowell, i aquesta pel·lícula és una seqüela del film 'Com ensinistrar un drac'.
John Carney torna a començar a 'Begin again'
El director de la pel·lícula 'Once', l'irlandès John Carney, s'estrena en el mercat americà amb estrelles de Hollywood com Keira Knightley, Adam Levine i Mark Ruffalo, els protagonistes de la seva nova pel·lícula, 'Begin again', el seu quart llargmetratge, aquesta vegada, un drama romàntic i musical.
Ambientat a Nova York, 'Begin again' és una història que barreja drama, comèdia i música per explicar el que passa quan dues ànimes perdudes es troben i juntes arriben a compondre la música més preciosa.
Atracció al voltant d'un 'Árbol magnético'
El retrobament d'una família xilena a la casa de la infància abans que la venguin porta el protagonista a recórrer el passat i enfrontar-se als antics records i als nous amors al voltant d'un arbre que, segons diuen, és magnètic.
Debut cinematogràfic de la directora Isabel Ayguavives i protagonitzada per Andrés Gertrudix i Manuela Martelli, aquesta producció hispanoxilena, que compta amb la participació de TVE, ha estat elegida millor pel·lícula en la 18 edició de Madridimagen.
'El oro del tiempo', un fet real
El metge Alfredo Méndez guarda a la casa que té al camp el cadàver criogenitzat de la seva dona, morta en plena joventut 40 anys enrere, en un intent de lluitar contra el temps i amb l'esperança que la medicina l'ajudi un dia a recuperar-la.
Aquesta història que, per difícil que sigui creure-ho, està basada en un fet real que va passar a França els anys 70, ha estat rodada a Galícia i en gallec sota la direcció de Xavier Bermúdez, i està protagonitzada per Ernesto Chao, Nerea Barros, Manuel Cortés i Marta Larralde.
'El protector' que no es jubila mai
Jason Sthatham interpreta un exagent de la DEA (Agència Antidroga) que es retira a una petita localitat desconeguda per refer la seva vida amb la seva filla de deu anys. La història es torna tòpic quan aquest poble resulta que amaga un rerefons de violència i drogues contra el qual el protagonista haurà de lluitar.
Un recital de Sylverster Stallone, que aporta el guió a aquesta pel·lícula de Gary Fleder, en què també participen actors com James Franco, Winona Ryder o Kate Bosworth.
'Viajo sola', moltes preguntes quotidianes
Irene és una inspectora d'hotels de luxe que intenta trobar l'equilibri entre la seva glamurosa vida laboral, envoltada de les millors atencions, i la seva vida real, plena de rutines i relacions que ni són tan senzilles i segures com ella pensa, ni omplen alguns buits.
La directora Maria Sole Tognazzi reuneix Stefano Accorsi i Margherita Buy, quinze anys després que els divos italians protagonitzessin la mítica 'El hada ignorante', per a aquesta tragicomèdia italiana que reflexiona sobre el preu de la soledat a canvi d'una vida formidable.
'Reencontrar el amor' a vegades no és tan bo
Aquesta pel·lícula narra la trobada entre Pierre, home feliçment casat i pare de dos fills, i Elsa, que encara que al principi volen que la relació sigui només d'amistat, acaba sent alterada per la forta atracció que senten l'un per l'altre.
Lisa Azuelos és la directora d'aquesta comèdia, protagonitzada per la bellíssima Sophie Marceau i el mundialment conegut pel seu paper a la pel·lícula 'Intocable', François Cluzet.
Rémi Gaillard intenta canviar a 'N'importe qui - Le film'
Notícies relacionadesEl conegut humorista de Youtube Rémi Gaillard salta a la gran pantalla en una comèdia en què mostrarà els esdeveniments que es desencadenen a partir del fet que intenti estabilitzar-se i formar una família normal.
El protagonista estarà sota la direcció de Raphaël Frydman i acompanyat per Alban Ivanov, Franc Bruneau, Grégory Nardella i Nicole Ferroni, entre altres.
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Apunt Una vergonya absoluta