Un tríptic de Francis Bacon, venut per 16 milions d'euros
'Three studies of self portrait' és un dels 11 tríptics amb autoretrats que el pintor irlandès va fer el 1980, amb 71 anys

El tríptic ’Three studies of self portrait’ de Francis Bacon. /
Un tríptic deFrancis Bacon (1909-1992), 'Three studies of a self portrait', s'ha venut a Londres per 16 milions d'euros, en una subhasta d'art contemporani a Sotheby's. És un dels onze tríptics amb autoretrats que el pintor irlandès va fer el 1980, quan tenia 71 anys, i que es va convertir en l'obra més cara de la licitació, encara que no va arribar al preu màxim estimat.
De Bacon es va subhastar a més una altra pintura, 'Study for a self portrait' (Estudi d'un autoretrat, 1976), que va arribar als 5,2 milions d'euros.
Va ser una de les poques obres que va aconseguir superar l'estimació inicial, que en aquest cas situava el quadro entre 2 i 2,9 milions d'euros.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid