AMB EL RECORDAT "¿REPETIM?"

Els germans Márquez reediten l'anunci de les natilles Danone

Danet rellança una gran campanya per tornar a popularitzar el producte que va triomfar als 90

Marc i Àlex Márquez, al ’making of’ de l’anunci de natilles Danone. / periodico

1
Es llegeix en minuts
EMILIO PÉREZ DE ROZAS / BARCELONA

Danet, la marca de natilles de Danone, llança una nova campanya de publicitat ("No es pot ser tan bo") protagonitzada pels germans Marc i Àlex Márquez, actuals campions del moto de motociclisme de MotoGP i Moto3, respectivament.

La campanya recupera l'eslògan històric que la marca va popularitzar el 1980: el recordat "¿Repetim?". En aquells temps van ser molt populars i llegendaris els anuncis de Caminero i Bruguera (1997), Crivillé i Alfonso (1998), Figo i Guardiola (2000), Ferrero i Luis Enrique (2001), Casillas i Xavi (2002) i Ronaldinho (2006).

Els mals resultats, les males ratxes, d'alguns d'aquests populars i triomfadors esportistes van coincidir amb la seva aparició en pantalla i, fins i tot, hi va haver qui va desplegar la teoria que els protagonistes d'aquest espot corrien perill d'entrar en declivi.

Notícies relacionades

No cal dir que els simpàtics, divertits i desinhibits Marc i Àlex Márquez, que llavors eren molt petits, són totalment aliens a aquesta rumorologia i, tal com queda reflectit en aquest vídeo, s'ho han passat de primera protagonitzant l'anunci i durant la gravació.

És molt probable que els germans Márquez s'hagin inspirat en el popular i triomfador Leo Messi, ja que 'la Pulga' ja va fer l'anunci  el 2008 i el 2009.