CORONAVIRUS

El TecnoCampus Mataró manté el campus d'estiu Xnergic

Si se suspengués alguna activitat per la Covid-19 es tornaria l'import total de la matrícula

Seu del Tecnocampus de Mataró. 

Seu del Tecnocampus de Mataró.  / PERIODICO

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

El campus d’estiu Xnergic, projecte de «sensibilització i foment de les vocacions tecnològiques» impulsat pel TecnoCampus Mataró, mantindrà la seva edició d’aquest any malgrat la Covid-19 i es desenvoluparà entre el 29 de juny i el 24 de juliol. Aquest campus es dirigeix a joves de 12 a 18 anys per acostar-los la tecnologia «d’una manera amena», expliquen des del TecnoCampus.

És un campus tecnològic pensat perquè els alumnes visquin una experiència a la universitat TecnoCampus, «perquè es puguin fer una idea del que es trobaran a la carrera i conèixer l’espai», assenyalen des de l’organització.

En aquesta edició, la programació compta amb diferents tallers: construcció d’un joc de plataformes amb Unity3D, tacats de tinta, disseny de roba 3D amb Marvelous Designer, creació d’un món de fantasia amb Unreal Engine, curs de disseny de moda per a Minecraft, construcció d’un videojoc FPS en Unity3D o modelatge i escultura digital amb Maya.

En cas de suspensió

Notícies relacionades

Des del TecnoCampus remarquen que en cas que s’hagués de suspendre alguna activitat «per motius vinculats a la Covid-19» es tornaria l’import total de la matrícula.

Més notícies de Mataró en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA